איך להתאושש מניתוח הגדלת חזה?

אם בעבר נשים חששו בשל אי-אלו סיכונים בריאותיים הכרוכים בניתוח להגדלת חזה, הרי שכיום ניתוחי הרמת חזה והגדלתו מתבצעים ללא כל חשש. אז איך להתאושש מניתוח הגדלת חזה ומה מומלץ לקחת מראש בחשבון? כל הפרטים.

אין ספק שכיום, ניתוחי הגדלת חזה והרמה הם נפוצים ביותר, למעשה, למעלה מ-6,000 נשים עוברות בישראל ניתוח הגדלת חזה מדי שנה. יחד עם זאת שמדובר בניתוח מאוד פופולארי, חשוב גם לקחת בחשבון לא מעט מרכיבים, כמו למשל בחירת מנתח, סקירה של השיטות השונות להרמה והגדלה של חזה ועוד. נוסף על כך שיש לבצע מחקר נכון לפני ניתוח הרמת חזה והגדלה, נשים רבות גם מייחסות חשיבות למקום בו הן יחלימו מהניתוח. במרבית המקרים, כמובן ומומלץ להתאושש במקום בו הכול זמין עבורכן, בין אם מדובר במזון או בטיפול אישי.

אישה לאחר הניתוח

ניתוחים להגדלת חזה והרמה

ישנן גם חלופות שונות לניתוחי הגדלת חזה, כמו למשל שיטה בה מזריקים מרכיבים שומניים שונים אל תוך השדיים. שיטות ההזרקה להגדלת חזה הן פחות נפוצות, וזאת משום שהיכולת להגדיל את מידת החזה היא מוגבלת למדיי. לרוב, יהיה ניתן להגדיל את מידת החזה במידה אחת בלבד.

לפני הניתוח המיוחל להרמת החזה או הגדלתו, אתן צריכות לוודא שאתן מקבלות את ההדרכה המלאה מהגורם הרפואי בו בחרתן. הכנה לפני ניתוח הרמת חזה או הגדלה עשויה לכלול בדיקות דם, בדיקות ממוגרפיה, א-ק-ג ועוד. הסוגים של הבדיקות משתנים בהתאם לגיל האישה ובהתאם למצבה הבריאותי, כך שלפני ניתוח להגדלת חזה יש להיוועץ עם הגורם המנתח או עם הגורם הרפואי המפנה.

הגדלת חזה והרמת חזה – מה חשוב לדעת לפני?

הניתוח שלך יתבצע בדרך כלל על ידי רופא אחד, כך שכבר עכשיו את יכולה להיות בטוחה כי מדובר במרחב מוגן, מרגיע ומקרין שלווה. במהלך הניתוח יוחדרו אל שדיה של המטופלת שתלים, שבדרך כלל יהיו עשויים מסיליקון. ניתן כמובן גם לבצע תיקוני סימטריה שונים בשדיה של המטופלת, כך שניתוח הגדלת חזה הוא נפוץ גם כן.

במהלך ניתוח הרמת חזה, מבצעים אי-אלו תיקונים סימטריים הנדרשים על ידי המטופלת. בין אם את עומדת לעבור ניתוח להרמת חזה או הגדלת חזה, חשוב לתת לגוף את הזמן להתאושש. אין כל סיבה לחזור מהר לשגרת יומך, או למקום עבודתך.

התאוששות לאחר ניתוחי הגדלה של חזה

קחי לך את החופש הזה עבור עצמך, גם אם את בטוחה שאת יכולה לחזור כמה לעבוד במהרה. לרוב, אנשים מרגישים בכאבים כיום לאחר הניתוח. מיד לאחר הניתוח את עדיין תהיי תחת השפעותיהם של משככי כאבים שונים, כך שיש לקחת בחשבון שיום לאחר הניתוח תתחיל ההתאוששות "רשמית".

בכדי לסבר את האוזן, רוב הנשים אינן סובלות מכאבי תופת, חס וחלילה. לאחר ניתוחים להגדלת חזה או הרמה, אכן קיימת תחושת אי נוחות וגם כאבים מסוימים באזור המנותח, אך כל אחת חווה את ההתאוששות אחרת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר