למי אסור לקחת ליקוריץ?

בשל העלייה המסיבית בשימוש בתוסף תזונה ליקוריץ, רבים תוהים לעצמם האם לכולם מותר לקחת, ואם אסור – למי? אנחנו כאן עם כל הפרטים החשובים.

ליקוריץ – זינוק במספר הפניות לתוסף המזון

זה לא סוד כי שורש צמח הליקוריץ נחשב כיום לאחד מתוספי התזונה הטובים ביותר, וזאת לאור שורה ארוכה של יתרונות אשר נמצאו במחקרים קלינים אשר נעשו בכדי לבחון את ההשפעות של השורש. למעשה, ממחקרים אשר בוצעו בתחום עולה כי מדובר בשורש צמח טבעי אשר יכול לשפר באופן ניכר את התחושה הכללית, לתרום להורדת לחץ דם וכן סכרת, הורדה ניכרת ברמות הכולסטרול כמו גם השומנים בדם ושורה ארוכה של יתרונות נוספים. זאת ועוד, גם בימים אלו מתבצעים לא מעט מחקרים בעולם אשר כבר עתה ניתן לומר כי הוכיחו כי צמח הליקוריץ יכול לעזור בריפוי חתכים, כמו גם לריפוי או הקלה במכאובים של טרשת עורקים. חשוב לציין כי מדובר בצמח טבעי לחלוטין אשר אינו לו תופעות לוואי, אולם ישנה חשיבות לנטילה של התוסף באופן חכם ויעיל.

כדורים טבעיים

למי אסור לקחת ליקוריץ?

כאמור, צמח הליקוריץ וספציפית תמצית השורש שלו נבדקו בשורה ארוכה של מחקרים אשר נועדו לבחון את מידת ההשפעה, כאשר חשוב לציין כי מדובר באחד הצמחים הנחקרים ביותר בעולם המודרני. יתרה מכך, השיווק של הצמח הוא ע"י יבואן מורשה אשר מחזיק בתו תקן אירופאי (GMP) בלבד. בנוסף, רכישה של הצמח חייבת להתבצע באמצעות חברה אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור ריבוי של חיקויים של הצמח אשר נמכרים בכל רחבי הארץ, כחלק מהעלייה בביקוש. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי נטילה של תוספי מזון חייבת להתבצע במידה וישנו רקע רפואי קודם אל מול הרופא המטפל, וזאת משום שגברים ונשים אשר נוטלים תרופות לחסימת תעלי הסידן אינם מורשים ליטול את תוסף התזונה, בשל אפשרות לפגיעה ביעילות התרופה. אולם, ניתן לומר כי מדובר בתוסף תזונה אשר מתאים לכולם, בעיקר בעברו אלו אשר סובלים מכולסטרול כמו גם לחץ דם גבוהה וכן חמצון יתר בדם אשר נחשב לאחת הבעיות הבולטות של המאה ה 21, ולכן נטילה של תוסף התזונה היא חיונית.

רכישה של ליקוריץ בטיחותי לשימוש באמצעות ליקוריץ פלוס 123

ליקוריץ פלוס 123 הוא תוסף תזונה חדשני אשר עשוי מריכוז תמצית שורש הצמח, ונמצא כיעיל בעבור פתרון בעיות בריאותיות במגוון רחב של תחומים. באמצעות רכישה באתר הרשמי של החברה תוכלו לבצע הזמנה מהירה של תוסף התזונה, עם ידיעה ברורה כי מדובר בתוסף אשר הוא טבעי לחלוטין כמו גם יעיל, במחיר נוח לכל כיס. כאמור, במידה ויש לכם רקע בריאותי, מומלץ ליצור קשר עם רופא המשפחה.  לקבלת פרטים נוספים וביצוע רכישה, היכנסו לאתר הרשמי של החברה https://the123licorich.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר