3 אביזרים למבוגרים שמשנים את איכות חייהם

לא פעם אנחנו שומעים על מטפלים של אנשים מבוגרים או הילדים שלהם שתוהים אם הם מעניקים לאדם הקרוב אליהם ביותר את הטיפול הטוב ביותר.

אם אתם קוראים את המילים הללו ומזדהים, דעו שאתם לא לבד.

זו בדיוק הסיבה שגרמה לנו להבין שצריך לכתוב מדריך מקיף וענייני בנושא.

קראו את השורות הבאות ותגלו מהם 3 האביזרים למבוגרים שצפויים לשנות את איכות החיים שלהם מקצה לקצה.

 

הקדמה

רגע לפני שנציין בפניכם את 3 האביזרים שצפויים לשנות לכם ולקרובים שלכם את החיים, כדאי שתדעו איך השגנו את המידע הנוכחי. כדי שנוכל להציג בפניכם את כל הפרטים הללו, יצאנו לפגוש מקרוב את האנשים הבאים:

  • מטפלים בבתי גיל הזהב
  • מטפלים פרטיים לאנשים מבוגרים
  • קרובי משפחה לאנשים מבוגרים

ערכנו פגישה מרוכזת, במהלכה שאלנו את הנוכחים מהם האביזרים ששינו למבוגרים הקרובים אליהם את איכות החיים. במהלך פגישה זו עלו 10 אביזרים ואנחנו החלטנו לבחור את ה-3 שהוצעו מספר רב של פעמים על ידי מרבית הנוכחים במפגש. הנה 3 האביזרים הללו:

 

אביזר מספר 1 – חיתולים למבוגרים

במהלך הפגישה שמענו מקרוב על כמה מטפלים שציינו שהמבוגר שאליו הם מתלווים חווה קושי באיפוק בכל הנוגע לצרכיו. הדבר נובע מסיבות שונות (אצל כמה מהם זה נובע בעקבות זקנה ואצל כמה אחרים הדבר בא לידי ביטוי לאחר טראומה שחוו בגיל צעיר יותר). הנוכחים ציינו כי מאז שהם התחילו להשתמש עם חיתולים למבוגרים, איכות החיים של הקרובים שלהם השתפרה. שכן, הם לא מצאו את עצמם מלוכלכים באמצע יום שגרתי. הם יכלו להיות בטוחים שיש להם הגנה במקרה של פספוס.

 

אביזר מספר 2 – כיסא גלגלים

לא פעם אנחנו רואים אנשים מבוגרים שמתקשים ללכת והם נעזרים באדם קרוב שמלווה אותם ומחזיק אותם ביד או בזרוע. מדובר בעניין חשוב ביותר, שכן, ככל שיש לאדם אפשרות לצעוד בעצמו – יש לאפשר לו לעשות כך. אך מסתבר שברגע שיש בקרבת מקום כסא גלגלים, האדם יכול להיות בטוח שברגע שהוא מתעייף, הוא לא צריך לשבת על ספסל אקראי ברחוב במשך דקות ארוכות, הוא פשוט יכול לשבת על כיסא ולהגיע הביתה.

 

אביזר מספר 3 – מקל הליכה

יש גם פתרון שצפוי לשפר את איכות החיים עבור המבוגרים שחווים קושי קל ביותר בהליכה. מדובר כמובן במקל הליכה שניתן להישען עליו בעת הליכה ברחבי הבית או בטיול בחוץ. הנוכחים במפגש ציינו בפנינו שהמקל נוח לשימוש מכיוון שהוא קל וניתן להניח אותו בצד ברגעים שלא נעשה בו שימוש.

 

לסיום

עד כאן 3 האביזרים למבוגרים שאתם צריכים להכיר פשוט כי הם משנים את איכות החיים של המבוגרים הקרובים אליכם. כעת, נותר לכם לבחור את האביזרים המתאימים עבורם ביותר ולאפשר להם להרגיש טוב יותר עם עצמם. בהצלחה!

איש נכה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר