איך לא יעבדו עליכם עם אבקת דמה קולגן?

בשנים האחרונות, עולם תוספי התזונה ועולם הקוסמטיקה, העלו את המודעות לחשיבותו של קולגן בגופנו, וכן את הנזקים הנגרמים בעקבות מחסור בו.

בשל כך, חברות רבות מציעות תוספי תזונה קולגן.

מהו קולגן ואיך לא יעבדו עליכם עם אבקת דמה קולגן? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מבוא

קולגן הינו חלבון השכיח בגופנו. לקולגן השפעות רבות על רקמת החיבור ובשל כך, השפעות רבות על כל גופנו. בגיל צעיר, גופנו מייצר קולגן, אך בגילאים מאוחרים יותר, גופנו ממעיט בקצב הייצור. כאשר ישנו חוסר בקולגן בגופנו, מתחילים להופיע פגמים הן רפואיים והן אסתטיים. במחסור אנו נבחין בקמטים, עור רפוי, וכן בעיות מפרקים.

בשל חשיבותו של הקולגן, פותחו תוספי מזון רבים, אשר מספקים דרך להחזרת הקולגן לגופנו.

 

קולגן – במה הוא עוזר?

תוספי קולגן, מסייעים לגופנו בדיוק כפי שהקולגן הטבעי בגופנו מסייע. תוסף תזונה קולגן, מסייע לשמירה על מראה העור, חיזוקו וטיפוחו. כמו כן, הקולגן מסייע להפחתת הקמטים ולהענקת מראה עור לח ורענן. בנוסף, תוסף תזונה קולגן מסייע בחיזוק הציפורניים ומניעת הישברות מהירה, וכן מסייע במניעת נשירת שיער, ושמירה על שיער בריא ומלא.

מלבד השפעותיו של הקולגן על העורף לקולגן השפעה חשובה על בריאותנו. הקולגן מסייע בשמירה על מפרקים תקינים, מניעת שחיקה, פעולת מעיים תקינה, וכן שמירה על מערכת העיכול.

 

דמה קולגן

לא מעט חברות, מנצלות את התפתחות שוק תוספי התזונה קולגן, ומספקות מוצרים אשר אינם מכילים קולגן טהור. זאת בשל שיקולים כלכליים אישיים שגויים. לאלו הצורכים תוספי תזונה קולגן, ישנה חשיבות רבה לדעת כי התוסף אותו קנו, אכן מכיל את כמות הקולגן הדרושה.

חברות רבות, אינן מספקות את הכמות הנדרשת, ומשלבות יחד עם הקולגן חומרים ורכיבים אחרים אשר אינם מסייעים כלל. חברות אלו, משלבות חומרים נוספים על מנת להעניק נפח ומשקל לתוסף הקולגן, כך שיראה וירגיש כקולגן טהור.

 

אז, איך מצליחים להימנע מהונאה?

הקולגן צריך להכיל חומצה היאלורונית, וכן ויטמין C. על מנת להימנע מהונאה, יש להסתכל על תווית המוצר, ולבדוק כי המוצר אכן מכיל את אלו, וכן לבדוק את כמות הקולגן.

דרך נוספת להימנע מהונאה, היא לבחור בחברה מוכרת, אשר נבדקה מדעית והוכחה כיעילה.

 

על רגל אחת – דמה קולגן

עולם תוספי התזונה, מכיל לא מעט מוצרים, אשר אינם יעילים באמת. בשל כך, כאשר הדבר נוגע לקולגן, על מנת שהשימוש אכן ישפיע ויסייע, ישנה חשיבות רבה לבדוק את כמות הקולגן במוצר בעת רכישת תוסף תזונה קולגן.

 

חומר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר