איזה ציוד רפואי חשוב להחזיק בכל מרפאה

עם העידן הטכנולוגי, נפתחות מרפאות רבות המשתמשות במכשור מתקדם, ועם ריבוי האוכלוסין ברורה העובדה כי נדרשות מרפאות נוספות בכל מקום בכדי לספק את השירותים הרפואיים המתאימים לתושבים.

בכל מרפאה חשוב שיהיה ציוד מתאים וראוי, שכן עמו יהיה ניתן לטפל באנשים ולהבטיח להם טיפול מסור ואיכותי, עם הציוד הכי טוב שיש כרגע בשוק הרפואה.

 

ללא חיטוי לא נוכל להגיע לריפוי  

כל מרפאה שמכבדת את עצמה, יודעת ומכירה כי ללא ציוד החיטוי הדרוש, לא ניתן לבצע אף טיפול. כל רופא או בעל מקצוע מתאים חייב לטפל במטופל תוך הקפדה יתרה על ההגיינה שלו, ושל המטופל עצמו. איזור נגוע ולא סטרילי, חשוף למחלות וזיהומים. לכן אין אנו רוצים לקחת את הסיכון שדבר שכזה יתקיים. ישנם הרבה סוגי חיטוי, והנפוצים מבינהם הם האלכוג׳ל, אלכוהול 70%, ג׳ל לביצוע אולטרסאונד, מגבונים לחיטוי העור וכו׳.

 

ממכשור מתקדם לא ניתן להתעלם

מרפאה טובה מחזיקה בידיה מכשור ברמה גבוהה, ובעיקר ציוד רפואי מתקדם. לולא המכשור החדשני, אנשים רבים לא היו מודעים לבעיות בריאותיות שקיימות אצלם. המכשור מציל ומיידע כל מטופל בפני מחלה או בעיה בריאותית מסוימת. לכן חשוב מאוד לקנות מכשור מתקדם, חכם, איכותי ובעל תקן בינלאומי. המכשור יכול להיות דפיברילטור, שמציל חיים במקרה של הפסקת פעולת הלב, מכשירי אולטרסאונד שונים, מוניטור, מכשירי אוטוקלאב וכו׳.

 

הריהוט הוא פרט מאוד חשוב

במרפאה, המטופלים שמגיעים רוצים להרגיש בנוחות, ולא להרגיש באי נעימות כזו או אחרת. חשוב מאוד לצייד את המרפאה בריהוט מתאים. כמו למשל כסאות נוחים לחדר ההמתנה ובתור חדר הטיפול עצמו, שולחן ניתוחים נוח ויאה, מיטות מכובדות ומתאימות למטופלים, ואפילו נדרש לשים לב למנורות שאנו רוצים להציב. לריהוט יש תפקיד גדול, והוא לשמור על התרשמותו של המטופל, הנוחות שלו בזמן קבלת השירות, והבטחון שלו במרפאה.

 

ציוד נלווה זה כל מה שחסר

לציוד הנלווה תפקיד גדול, הוא כולל בתוכו את מד הסוכר למשל, מד משקל, מדחום, מד גובה, מד היקף ראש, מד סטורציה, פראפין ועוד המון אביזרים. ללא הציוד הנלווה נתקשה בשלמות הטיפול. כל מרפאה חייבת להיות מצוידת באביזרים אלו, שכן הם בסיסיים ביותר ועם זאת – חשובים ברמות. מרפאה רצינית היא מרפאה המחזיקה ציוד רב ספייר מכל אלו, ויודעת להוציאו בשעת בצורך בהתאם לנדרש.

 

הציוד הרפואי נותן מענה קריטי

אחרי הכל, אין על אבזור מתאים למרפאה שלנו. הציוד הוא כל כך חשוב, וכל כך נחוץ, שנרצה להשקיע בו את המירב. עולם הרפואה גדול דיו בכדי להבין שלא ניתן להקל בו ראש. מי שרוצה להנות מטיפול מסור ומקצועי, שם לב בוודאי לציוד הרפואי, וזה עוזר לו לגבש דעה חיובית בנוגע לאותה המרפאה. האסתטיות חשובה, ההגיינה נוקשה והמכשור צריך לעמוד בתקן המקובל, ולא להיות ישן נושן.

מכשיר לחץ דם

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר