איך בוחרים מזרן?

בכל עיצוב של חדר שינה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן הבחירה של המזרן. למזרן ישנה חשיבות רבה מצד נוחות השינה שלנו, ובלי מזרן מתאים לא באמת נוכל לישון בצורה טובה. כיום, קיים מבחר גדול מאוד בשוק המזרנים ואתם עלולים למצוא את עצמכם אובדי עצות מול המבחר שקיים. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את מזרן מתאים.

 

בחירת מזרן

הבחירה של מזרן מציבה בפנינו אתגר לא קטן. מדובר על פריט מרכזי מאוד בחדר השינה, ולמעשה אנחנו הולכים לבלות על המזרן שלנו לא מעט שעות במהלך כל יממה. מזרונים בריאים הם כמובן הבסיס להכל, אולם גם אחרי שבחרנו מזרן שאנחנו יודעים שמבחינה בריאותית טוב לנו, יש עוד כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. אנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם.

 

  1. נוחות

כמובן, נוחות היא לא דבר שבאמת צריך לדבר עליו בהקשר של מזרן, אולם חשוב לדעת שאת הנוחות של המזרן לא תמיד כדאי לבדוק כאשר אתם בוחרים את המזרן. כיום, במקומות רבים נותנים לכם את האפשרות לנסות את המזרן לאורך תקופה כדי להבין האם הוא באמת נוח לכם או לא.

האפשרות הזו חשובה במיוחד, כיון שלעיתים רק אחרי מספר לילות מלאים תשימו לב לדברים שמפריעים לכם במזרן, כאלו שבפעם הראשונה ששכבתם על המזרן לא נתתם את הדעת עליהם. אז לפני קנייה של מזרן, וודאו שיש לכם את הזכות לבחון אותו במשך תקופה מסוימת עם זכות החזרה.

 

  1. התאמה למיטה

אם אתם קונים את המזרן ללא המיטה, וודאו התאמה מלאה בין שני הפריטים. גם כאשר המזרן נוח, אם הוא לא ישב בצורה האולטימטיבית על המיטה שלכם, הוא לא היה נוח עבורכם. אל תסתפקו במידות בלבד, אלא בדקו שכאשר אתם מניחים את המזרן על המיטה הוא מקובע אליה בלי תזוזה.

 

  1. איכות

זה אולי מפתיע לשמוע את זה, אבל מזרן הוא פריט שמתבלה בצורה די משמעותית, ולכן חשוב לבחור מזרן שעשוי מחומרים איכותיים, כאלו שמאפשרים לכם לדעת שהמזרן שקניתם יוכל להחזיק למשך שנים רבות. זכרו שלא בהכרח קיים קשר בין הנוחות של המזרן לבין האיכות שלו, ואלו שני דברים שאתם צריכים לבדוק בצורה נפרדת.

 

  1. יכולת כיוונון

בעיקר עבור אנשים מבוגרים, כדי לבחור מזרן שמגיע עם אפשרות לכוון אותו, ובעזרת לחיצת כפתור לשנות את המצב שבו המזרן נמצא. האפשרות הזו חשובה בעיקר עבור מי שמוגבלים בתנועה, כיון שהיא מאפשרת להם לקום או להתיישב על המזרן גם כאשר הם מוגבלים בתנועה.

 

לסיכום

כאשר אנחנו בוחרים מזרן, מלבד החשיבות הרבה בבחירת מזרן בריא, כדאי גם לבדוק את האיכות והנוחות של המזרן, כאשר את הבדיקה צריך לבצע בעזרת שינה של כמה לילות על המזרן, על מנת לוודא אותה באופן מוחלט.

מיטה זוגית

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר