איך חברת סונוביה הצליחה לפרוח בתקופת קורונה?

הקורונה היא משבר בלתי צפוי שהראה לכל אחד מאתנו שחייו אינן בשליטתו.

כל היבט בחיינו עבר זעזוע משמעותי – ההרכב המשפחתי, הזוגיות, היציבות שלנו, העבודה, הכלכלה המדינית ועוד.

על אף הקושי, היו יחידים שהצליחו לצמוח בזכות המשבר הזה, ודוגמה לכך זה חברת סונוביה.

חברת סונוביה מתמחה בייצור בדים ייחודיים שמסוגלים לדחות ואף להמית חיידקים ווירוסים, לכן דווקא בקורונה הם הצליחו.

 

מה יש בבדים של סונוביה?

הבד של המסכה יוצר באופן מיוחד על מנת להפוך אותו לבד ממית או דוחה חיידקים חיצוניים. ההצלחה של הניסויים שהחברה עשתה הובילה לשיווק של המסכות ולהצלחתן בכל העולם. היתרון של המסכה ברור – היא לא רק מגנה מפני חיידקים, היא גם מגרשת אותם! לזה קוראים הגנה על ידי התקפה. סונוביה הצליחה להמציא את הפטנט בזמן המתאים ביותר.

 

בלי חצ'קונים

רבי מאתנו שמנו לב שבזמן הקורונה הפנים שלנו הפכו למחוצ'קנות, ולא מדובר במקרה. מה שהוביל לאקנה הוא הבד של המסכות הרגילות שכולנו לובשים – המסכות הללו גורמות ללחות וסוגרות על הפנים במשך כל היום, ואלה התנאים האידיאלים להתפשטות האקנה. המסכות של סונוביה לעומת זאת מאפשרות לעור הפנים להישאר בריא ויפה.

 

אקולוגי

רבים רצו להשתמש במסכות של סונוביה כיוון שהן אקולוגיות. את המסכות האלה ניתן לכבס וכך להשתמש בהן תמיד. אם השמירה על הסביבה חשובה לכם ואתם רוצים לעשות צעדים בנושא, כדאי שתשתמשו במסכות של סונוביה, ולא במסכות החד פעמיות שכולם משתמשים בהם.

 

השמים הם הגבול

סונוביה לא רלוונטית רק לקורונה – את הסטרטאפ שהיא פתחה ניתן ליישם בתחומים אחרים. תדמיינו למשל מצעים שינדפו זיעה וחיידקים שלא צריך להחליף אותם כמעט אף פעם. או למשל כיסויים לתחבורה ציבורית מהבד של סונוביה ששומרים על הסטריליות. הבדים של סונוביה יכולים לסייע לנו בתחומים רבים.

 

השקיעו בחברה והיא גדלה

כיוון שסונוביה קצרה הצלחות משמעותיות, משקיעים גדולים מאוד שמו בה את מיטב כספה וזה אפשר לה להתפתח ולגדול. ניתן להגיד כי שום חברה לא הייתה מצליחה בלי משקיעים שמלווים אותה.

 

חברה מוכרת בכל העולם

כיום סונוביה מוכרת לכל העולם ויש לה תכניות רבות ומגוונות באשר לעתידה הכלכלי. הבדים שהיא פתחה יכולים ללא ספק להוות עתיד כלכלי מזהיר לחברה הצעירה. חברת סונוביה מהווה דוגמה לכך שתמיד אפשר להצליח ולהתפתח, אפילו בעתות קשות כמו הקורונה.

 

סיכום

למרות שהקורונה הציבה אתגרים רבים, סונוביה הצליחה להתפתח כיוון שיצרה את המוצר הרלוונטי ביותר לתקופה – בד שדוחה חיידקים ווירוסים. עם הבד הזה ניתן לעשות שימושים בתחומי חיים רבים, לכן עתידה הזוהר של החברה עוד לפניה. בנוסף, החברה הצליחה להתפתח גם בזכות המשקיעים שהאמינו בה ונתנו לה מכספם. כיום סונוביה מוכרת בכל העולם וכנראה שעוד נשמע עליה.

 

מטבעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר