איך לבחור נעלי צעד ראשון שמתאימות לקיץ?

אנו חיים באחת המדינות הטובות בעולם בטח אם אנו לוקחים בחשבון כי אנו המדינה הראשונה אשר חיסנה את מרבית האוכלוסייה בה.

ועם זאת יש דברים פחות טובים במדינה שלנו כמו תאונות הדרכים, האלימות בחברה, הניכור בין האזרחים ועוד ועוד.

אך אחד הדברים היותר מעצבנים בחיים לא נמצאים תחת השליטה שלנו וזה מזג האוויר בקיץ.

הקיץ הישראלי הוא בין החמים ביותר שיש והוא מהווה סבל גדול לאנשים רבים.

לקיץ צריך להתכונן וזה אומר שאנו צריכים לקנות בגדים מתאימים ולא להתפשר על נקודה זו.

אם אתם הורים טריים לילד או ילדה אתם צריכים להבין כי עליכם לקנות להם נעלי צעד ראשון אשר מתאימים לקיץ.

עליכם להבטיח כי הנעל תהיה אוורירית ונעימה ללבישה וזאת בכדי להבטיח שלתינוק לא יהיה חם מדי עם הנעל וכך היא תתאים לקיץ החם בישראל.

 

הילד לא רוצה ללכת עם נעלי צעד ראשון, מה אנו יכולים לעשות?

נאמר כי עשינו את המהלך החכם שהוא לקנות לילד שלנו נעל צעד ראשון רק בכדי לגלות כי הילד לא רוצה ללכת עם הנעליים החדשות, מה אנו יכולים לעשות במקרה כזה? אם כן קודם כל כדאי לכם להפוך את לבישת הנעל למשחק. המציאו משחק שבו מנצח מי שלובש את הנעליים הכי מהר או הכי טוב וכך הילד שלכם יסכים ללבוש את הנעליים. מה שבטוח הוא שלא כדאי להיכנע לאחר פעם אחת שניסתם להלביש לילד את הנעליים ויש להתעקש עוד פעמים רבות וזאת עקב החשיבות של נעלי צעד ראשון להליכה של הילד שלכם.

 

אל תעשו יותר מדי דברים עם הילד בו זמנית

לאחר שהבהרנו איך לבחור נעלי צעד ראשון אנו חייבים להתייחס לדבר נוסף וזו העובדה שהורים טריים רבים מנסים לעשות בו זמנית עם הילדים שלהם תהליכים רבים. כך יש הורים המנסים גם לגמול את הילד שלהם מחיתולים וגם ללמד אותו ללכת וזו טעות. עדיף לנהל את הדברים בחכמה ולא לעשות את שני הדברים בו זמנית. כך לדוגמא יהיה לכם עדיף ללמד את הילד שלכם ללכת ורק לאחר שהוא לומד זאת לגמול אותו מחיתול. אין טעם לעשות גם וגם מכיוון שזו מעמסה פיזית אך גם מנטלית על הילד ולכן יש לבחור מה מבין שני הדברים יותר חשוב לנו לקדם ולפעול בהתאם.

 

איך אדע כי הילד מוכן להליכה?

עולה השאלה איך נדע כי הילד מוכן להליכה וכך נדע האם לקנות לו נעלי צעד ראשון או לא. אם כן אם הילד שלכם עומד לבד ונעזר בכם או בצעצועים ללכת אתם יכולים להבין כי הוא מוכן להליכה וזה אומר כי הגיע הזמן ללמד אותו ללכת וזה משהו שלא נתון בספק או במחלוקת.

 

בחירת נעל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר