איך להשיג השפעה גדולה ליותר למודעות לסרטן בטיקטוק

מאז שקמו הרשתות החברתיות, המודעות לסרטן תופסת תאוצה, בין אם מדובר על סרטונים ובין אם על היגדים מרומזים ואחידים להעלאת המודעות.

המאמר יסביר כיצד ניתן להשיג השפעה גדולה באמצעות הטיקטוק.

 

העלאת סרטונים לטיקטוק

נשים רבות מכירות בכל שנה את הבקשה להעלאת המודעות לסרטן השד בו הן מתבקשות לכתוב בפייסבוק היגד שהגברים יצטרכו לנחש למה הוא קשור ובכך להעלות את המודעות. למשל, לכתוב מהי מידת הנעליים של המשתמשת, המילה ס"מ וכמה זמן לוקח לסדר את השיער בבוקר. בצורה הומוריסטית יוצא משפט כמו: 41 ס"מ לוקח לי 3 דקות. כאשר נשים אחרות וגברים נתקלים בהיגדים מסוג זה הם מתעניינים מה הוא אומר ובכך ניתן להעלות את המודעות למלחמה נגד הסרטן. בטיקטוק זה קצת שונה. ניתן, באמצעות מסגרות לימודיות או תנועות נוער למשל, לבקש מהתלמידים לערוך סרטונים של דקה כסיכום לאחר שסיימו ללמוד מה גורם למחלת הסרטן, הטיפול ודרכי המניעה. כל קבוצת תלמידים יכולה לבחור נושא, לביים סרטון המשלב כיתוב טקסט , הנפשה, אפקטים, שחקנים ועוד, להוסיף מוסיקה, לצלם מזוויות שונות, לערוך אותו ולהעלות לטיקטוק. זוהי הפלטפורמה המדברת ביותר לבני הנוער והמשפיעה ביותר על הקהל הצעיר. ככל שהסרטון יגרוף יותר לייקים, תגובות ושיתופים, כך הוא יגיע לעמוד הפור יו, יהיה יותר פופולרי וויראלי ומטרת המודעות למחלת הסרטן תושג.

 

כיצד להשיג לייקים לסרטון מודעות למלחמה בסרטן?

לא מספיק להפיק סרטון קצר לטיקטוק גם אם משקיעים בעריכה, במקוריות וביצירתיות. על מנת שהסרטון יתפרסם אצל משתמשים רבים ויקבל בוסט רציני, צריך להשיג מספר רב של עוקבים שייצרו אינטראקציה. כלומר, יגיבו ויעשו לייקים. לטיקטוק יש דרגות שונות שאליהן הוא מעלה את הסרטון בהתאם למספר הלייקים והדרגה הגבוהה ביותר היא עמוד הפור יו. זהו למעשה העמוד הראשי של הטיקטוק אשר עולה באופן אוטומטי אצל המשתמשים ומקבל בין לילה חשיפה שהופכת אותו לוויראלי ברשת. לשם כך צריך לעבוד קשה הן מבחינת העריכה והן מבחינת ההאשטגים. מדובר על תגיות פופולריות אותן מוסיפים לסרטון שיכולות להביא ליותר עוקבים. ביחד עם זאת, אפשר בקלות ומבלי להתאמץ לקנות לייקים כדי שהסרטון יצבור תאוצה וייחשף לקהל הרחב.

 

איך קונים לייקים לטיקטוק?

קניית לייקים לטיקטוק היא דרך מעולה להשיג בוסט לסרטון ולקדם אג'נדה מסוימת כדי להשפיע על הקהל. קונים במרוכז את כמות הלייקים הרצויה מספק אינטרנטי אמין, מייעדים את הלייקים לסרטון ספציפי ולא מאמינים למה שקורה. תוך מספר שעות הסרטון מופיע בעמוד הפור היו ומקבל חשיפה. משתמשים אחרים בטיקטוק יתחילו לשתף אותו, לתייג, להגיב ולעשות לייקים. זו הדרך להפוך סרטון לחם ובועט ברשת. מומלץ לתת דגש על בחירת ספק המוכר לייקים ממשתמשים אמיתיים ובעלי חשבונות פעילים בטיקטוק.

 

אפליקציה 3

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר