איך מתאימים מדרסים בהתאמה אישית?

אם אתם סובלים מכאבים, דלקות או עיוותים בכף הרגל, חשים עייפות או כאב בכפות הרגליים לאחר פעילות קלה או מאומצת, או פשוט רוצים להיטיב עם היציבה שלכם ולסייע לגופכם לחלק את העומס בצורה נכונה – מדרסים בהתאמה אישית הם הפתרון. מה זה אומר בדיוק ולמי אסור לוותר עליהם? התשובות לפניכם.

 

מדרסים אורתופדיים – מה זה בכלל?

לפני שנספר לכם איך מבצעים את ההתאמה המדויקת בין המדרסים לכפות הרגליים שלכם, חשוב שניישר קו – מדרסים בהתאמה אישית משלבים טכנולוגיה מתקדמת שתכליתה התאמה מושלמת ומדויקת לכף הרגל שלכם ולא של מישהו אחר. בכך, הם מטפלים ומונעים פתולוגיות ומכאובים מהם אתם סובלים.

בפרקטיקה, המדרסים הם רפידות אותן תכניסו לנעלי ההליכה שלכם, כך שהם אינם מורגשים (למעט תקופת הסתגלות קצרה), ולא רק שאינם מפריעים – תרגישו הקלה ושיפור כמעט באופן מיידי.

 

במה שונים מדרסים מותאים אישית ממדרסים רגילים?

מדרסים הנמכרים ברשתות הפארם והטיולים כמוצר מדף אינם מתאימים במדויק למבנה האנטומי של כפות הרגליים שלכם ובכך הם בעיקר מונעים חיכוך בין הרגל לנעל, שזה ללא ספק חשוב ואף מונע כאבים, אך לעומתם, מדרסים בהתאמה אישית מסייעים בהפחתת זעזועים לרגליים, הברכיים, עמוד השדרה והגב – בכך גם הם מתאימים לכל אחד, אך בעיקר למי שסובלים מחוסר איזון במבנה כף הרגל ופתולוגיות שונות, פציעות ספורט, ובעיות יציבה.

 

איך מתבצעת ההתאמה לכף הרגל?

חבל שאנחנו לא יכולים ללכת יחפים – צורת ההליכה הטובה ביותר לרגלינו היא ללא נעליים, על מצע חול. רצונות לחוד ומציאות לחוד – בפועל, אנחנו מתהלכים על רצפות בטון ואספלט רוב הזמן ולכן הגנה על כפות רגלינו היא מאסט ובלעדיה, לאורך זמן יופיעו נזקים בדרגות חומרה שונות.

התאמת המדרסים נעשית על ידי מדידת כפות רגליכם והכנת יציקה שלהן בסיוע חומרים בטכנולוגיה חדישה. במקביל למידות רגליכם המדויקות, שכוללות לעתים דפורמציות ועיוותים שונים הנראים לעין, תיבדקו בצורה יסודית על מנת לקבל תמונת מצב מלאה שכוללת גם מכאובים ותלונות שאינם נראים לעין.

התוצאה: התאמת המדרסים לצורת כפות הרגליים שלכם, תוך התחשבות ומתן מענה לפתולוגיות ובעיות מהן אתם סובלים.

 

העניקו לכפות רגליכם מתנה

כפי שאמרנו, מדרסים מתאימים לכל אחד שרוצה להיטיב עם גופו ולסייע לכפות רגליו לחלק את העומס המופעל על ידי כל איברי הגוף. לכן, גם אם אינכם סובלים מכאב מיוחד, מדרס אורתופדי ישנה את חייכם ואם אתם לא מאמינים לנו, פשוט תנסו. לחצו כאן לתיאום פגישה בחגי אורטופדיה וקבלת פרטים נוספים.

לסיכומו של דבר, מדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית, מותאמים בדיוק לכפות הרגליים שלכם ולליקויים מהם אתם סובלים. בכך הם מפחיתים כאב, ממזערים את הסיכוי לפגיעות ונזקים נוספים, תומכים בכל חלקי גופכם ובשורה התחתונה – משפרים ללא היכר את איכות חייכם.

נעלי ריצה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר