איך נדע האם המנטליסט הוא מנטליסט טוב?

אחד המופעים המעניינים ביותר שניתן לצפות בהם ולהזמין לאירועים שלכם הוא מופע של מנטליסט. במופע שומט לסתות זה נוצר הרושם שאמן החושים הוא למעשה קוסם קורא מחשבות בעל יכולות על טבעיות. כיום קיימים מנטליסטים רבים שמציעים מגוון רחב של מופעים, ואתם כמובן תרצו לבחור מביניהם את הטוב ביותר. אז מהם הקריטריונים השונים לוודא שהמנטליסט הוא אכן טוב ולמה זה חשוב?

 

למה חשוב לדעת אם מנטליסט הוא טוב?

אם אתם עורכים אירוע לבני משפחה או לארגון בו אתם עובדים, אתם רוצים שהמופע שיבדר את הקהל יהיה הכי טוב שאפשר- מה שמצריך מנטליסט טוב. אתם רוצים שהזמן של כל המוזמנים יעבור בהנאה מרובה ושהם יזכרו את הערב הזה כחוויה מפתיעה וחד פעמית.

אם תזמינו מנטליסט לא מספיק טוב הוא עלול לא לשכנע את הקהל או אפילו לשעמם אותו. שני הדברים האלה הם בהחלט לא אידיאליים וכדאי להימנע מהם. לכן יש מספר קריטריונים למה הופך מנטליסט לטוב.

 

המנטליסט מבצע טריקים מפתיעים

לפעמים אנחנו הולכים למופע קסמים ויודעים בדיוק למה לצפות. אם המנטליסט מבצע במופע שלו טריקים שמפתיעים אתכם, זה סימן שהוא טוב במה שהוא עושה. מנטליסט טוב תמיד יהיה צעד אחד קדימה מהקהל ויידע איך להפתיע בטוויסטים וטריקים שלא הייתם מצפים להם בחיים.

 

המנטליסט מצליח לנחש דברים שהם לא מובנים מאליהם

חלק ממופע של מנטליסט הוא להראות לקהל שהוא מצליח לקרוא מחשבות. אם המנטליסט מצליח לנחש נכונה דברים על אדם מסוים, לנחש איזה קלף הוא מחזיק וכל טריק נוסף שהוא מבצע באופן משכנע- זה אומר שהוא עושה את עבודתו נאמנה. לדוגמא, כולנו יכולים להסתכל על אצבעותיו של מישהו בכדי לגלות האם הוא נשוי או לא באמצעות טבעת נישואין.

אבל האם נדע ככה גם כמה ילדים יש לו ומאיפה הוא במקור? מנטליסט טוב עלול לנחש דברים אלה על סמך התבוננות ותקשורת בלבד!

 

המנטליסט מחזיק מופע שלם

גם מנטליסטים מיומנים לא תמיד יצליחו להחזיק את הקהל שלהם מעורב ומעוניין לאורך כל המופע. אם המנטליסט שלכם טוב, מקצועי וכריזמטי- כולם ירצו להמשיך לצפות בו ויקוו שהמופע לא ייגמר כדי להמשיך את החוויה.

 

אי אפשר לנחש איך הוא מבצע את הטריקים שלו

כמו האמירה הידועה- "קוסם טוב לעולם אינו מגלה את סודותיו"- כך גם המנטליסט. מנטליסט מוצלח יידע איך להסתיר את כל הטריקים ויוודא שאף אחד לא באמת יידע איך הם התבצעו ואיך הוא השיג את כל המידע. האשליה הזאת שנוצרת היא חלק מהקסם של המופע וחשוב שהיא לא תופר. אם אתם לא מצליחים לנחש כלל וכלל איך החלקים השונים במופע התבצעו- יש לכם פה אמן אשליות מוצלח ברמה גבוהה ביותר!

מנטליסט טוב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר