איך תשדרגו את חיי המין שלכם

שזה מגיע לשדרוג חיי המין, הדבר הראשון שאתם צריכים עשות בשביל לשדרג אותם הוא קודם לעשות את זה לפחות פעמיים שלוש בשבוע, אין בזה שום דבר רע ולהיפך, יש לא מעט מחקרים שהוכיחו כי שנמצא קשר הדוק בין קיום יחסי מין מספר פעמיים בשבוע לבין רמת האושר של אלו המקיימים יחסי מין.

ואם אתם כבר בשלב של קיום יחסי מין באופן קבוע, והמין הרגיל כבר התחיל מעט לשעמם אתכם, יש כמה דברים שתעשו ויוכלו לשדרג את חיי המין שלכם.

אז רגע אחד לפני שאתם רצים לתוך חנות של אביזרי מין ולהשתמש עם ויברטור מומלץ וחושבים ששם תמצאו את הישועה למין יותר מעניין, הנה כמה דברים שכדאי לדעת ויכולים בהחלט לשפר את חיי המין שלכם.

 

רשימת השדרוגים

אז קבלו את רשימת הדברים שאתם יכולים לעשות בשביל לשדרג את חיי המין שלכם בצורה מעולה.

 

תוסיפו רומנטיקה :

ככל שיש יותר רומנטיקה באוויר אז גם היחסים האישיים שלכם משתפרים, שיפור חיי המין של בני זוג לא משפר רק את חיי המין עצמם, אלא הוא משפר את כל מהלך החיים המשותף שלהם, ואחד הדברים שאתם יכולים לעשות בשביל לשפר יותר גם את החיים האישיים שלכם ולהוסיף עוד לחיי מין מאושרים, הוא פשוט להוסיף עוד רומנטיקה לאוויר.

לפני שאתם מורידים את הבגדים וקופצים למיטה נסו להדליק כמה נרות, לשבת לדבר מעט ואפילו לעשות לעצמכם ארוחת ערב רומנטית ביחד, הדברים הקטנים ישפרו לא רק את חיי המין שלהם, תהיו בטוחים שזה עובד.

מברטור שחור

 

מורידים את הבגדים :

אם עד היום כל אחד הייה מתפשט בתורו, מעכשיו נסו לעשות את זה קצת יותר חושני, אם את בתור אישה אולי קצת חוששת, את יכולה להיות בטוחה שאת לא צריכה מדליסטית אולימפית בשביל מעט לזוז ולהפוך את המשחק המקדים לחוויה, גם כמה תנועות בסיסיות שאולי יתנו לגבר לחכות עוד כמה שניות רק יעצימו יותר את החוויה של הסקס, וגם אתה גבר יקר, לפני שאתה קופץ על האישה שלך וחודר אליה, נסה להיות קצת עדין ורומנטי (לפחות בהתחלה) ואז תוכלו ממש להפוך את המין שלכם עם משחק מקדים למשהו יותר מיוחד עבור שניכם.

 

פול ווליום :

בפול ווליום הכוונה היא שלא צריכים להגזים עם קולות הרקע, אחרי הכל אם תגזימו ותעשו את זה מלאכותי, תהיו בטוחים שיבחינו בזה.

הכוונה בפול ווליום, היא להוסיף קצת מוזיקה, לא שירי דכאון קשים (אבל אם זה מה שאתם מתחברים אליו אנחנו לא שופטים אתכם) אבל קצת שירים רומנטיים, או אפילו שירי שנות השמונים, אבל בכל מקרה אל תדליקו את הרדיו, בטח שלא בא לכם באמצע הסקס לשמוע מהדרות חדשות או פרסומת של מוסכים ומצברים.

אבל אם ממש בא לכם לעשות משהו מיוחד, אתם יכולים להיכנס לאחד האתרים המובילים בישראל בו תמצאו כל מה שאתם צריכים לשיפור חיי המין שלכם.

כנסו לאתר חנות אביזרי מין תמצאו את כל מה שאתם צריכים לשדרוג חיי המין בצורה הטובה ביותר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר