אסור להתייאש – הכל על אבחנה בגלגל העין

סובלים ממיגרנות, מחלות אוטואימוניות, כאבים או תסמינים שונים אך הרפואה הקונבציונלית לא מצאה עבורכם פתרון? אסור להתייאש, באמצעות אבחון אירידיולוגי נגלה את שורשי הבעיה ונתאים לכם את הטיפול המתאים שבאמת יעזור לכם להביא לשיפור משמעותי במצב. הדבר נכון לגבי תסמינים גופניים וגם לגבי תסמינים נפשיים רגשיים.

בקליניקה לאירידולוגיה רב מימדית תוכלו לעבור אבחון מפורט באמצעות בחינת גלגל העין ולהבין טוב יותר היכן נמצא מקור הבעיה.

 

הקליניקה לאירידולוגיה רב מימדית

הקליניקיה הממוקמת ביישוב זכריה אשר במועצה האיזורית מטה יהודה מעניקה אבחון פרטני מפורט לזיהוי מקור הבעיה ממנה אתם סובלים באמצעות צילום במכשור מתקדם של קרנית העין ובחינתה. לאחר זיהוי מקור הבעיה יוצע לכם טיפול לפתרונה. אם תרצו תוכלו להמשיך את הטיפול בקליניקה ולקבל תוכנית לתזונה נכונה וניקוי רעלים. לפרטים נוספים פנו אל איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה רב-ממדית.

אירידיולוגיה

אירידולגיה רב מימדית

אירידיולוגיה הינה תורת גלגל העין אשר היתה בשימוש נפוץ באסיה ובמזרח התיכון כבר בימי קדם. בעת המודרנית השיטה השתכללה באמצעות מחקר ואיסוף המידע החדש שהתגלה. עקרון האירידיולוגיה מבוסס על השינויים שחלים בצבע הקרנית ובצורתה כאשר האדם סובל ממחלה כלשהי.

ניתן לזהות ולאתר את מקור הבעיה על ידי מיקום השינוי ובכך להבין מה מקורה. באירידיולוגיה רב מימדית ניתן לקרוא ולקבל מידע אודות בריאותו של האדם גם בעברו, על מצבו הרגשי ועוד.

 

אודות הטיפול שניתן לקבל בקליניקה

אירידולוגיה הינה תורה המשתייכת למשפחת הטיפולים הנטורופתיים. ככזו, רק טבעי שהדרך להביא לשינוי תהיה גם כזו. הגישה הנטורופטית מאמינה כי גוף מאוזן נהנה מבריאות וחיוניות והמפתח להשגתו הוא באמצעות תזונה נכונה. בקליניקה תוכלו לקבל תוכנית אישית בהתאם לממצאי האבחון, לחזק את הדרוש חיזוק ולהמנע מדברים שמזיקים לנו. כמו כן, תוכלו להעזר בטיפול לניקוי רעלים שייתן לגוף שלכם דף חדש ונקי יותר.

 

אילו בעיות ניתן לאבחן באמצעות גלגל העין?

באמצעות גלגל העין ניתן לאבחן מגוון עצום של מחלות, גם אם לא ניתן לזהות אותן באמצעות בדיקת דם או בדיקות אחרות. מיגרנות, כאבי ראש, כאבי בטן, מחלות אוטואימוניות, אלרגיות, עצירות כרונית, עייפות כרונית, בעיות עור ועוד. לעיתים לרפואה הקונבנציונאלית אין פתרונות מלבד להציע לכם להמשיך ולעקוב, ודווקא ברפואה הנטורופטית תקבלו את התשובות שחיפשתם.

 

לסיכום

אבחון באמצעות אירידיולוגיה, בחינת גלגל העין, הינה דרך נטורופתית לגלות מה מקור החולי שאנו סובלים ממנו וכיצד ניתן לטפל בו. בקליניקה לאירידיולוגיה רב מימדית בניהולה של איריס גייר, תוכלו לעבור אבחון מקצועי על ידי בחינת הקשתית אשר בסופה תקבלו סוף סוף תשובות לשאלות למה אתם סובלים מן הכאב או התסמינים והצעה לטיפול באמצעות תזונה נכונה וניקוי רעלים שיאפשרו לכם לפתוח דף חדש ובריא יותר והקלה משמעותית.

גַלגַל הָעַיִן

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר