בדיקה סרולוגית עד הבית – הולכים על בטוח

כמה נאמר על מגפת הקורונה, שהחיסונים לא יעילים לגמרי, שאנשים נדבקים שוב ושוב, שיש זנים חדשים ועוד.

מי חסין למגפה? למי יש נוגדנים? כל זאת ניתן לגלות באמצעות בדיקה יחסית פשוטה ועכשיו ניתן לעשות אותה מבלי לצאת מהבית.

על בדיקות סרולוגיה ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מהי בדיקה סרולוגית?

מטרת בדיקה מסוג זה היא לגלות האם קיימים נוגדנים לנגיף הקורונה בגופו של הנבדק. במקרה זה, הבדיקה לא כמו בדיקות הקורונה מנסה לגלות את הנגיף, אלא נוגדנים לו. קיימות שתי סוגי בדיקות כאלה, הראשונה היא מסוג אנטי S לאנשים שאינם קיבלו חיסון. במידה והתשובה חיובית הדבר עשוי להצביע על החלמה מהמחלה. עם זאת היא אינה מאמתת מצב של קורונה. בדיקה מסוג אנטי N מאמת החלמה גם אצל מי שהתחסן.

 

איך הבדיקה מתבצעת?

תהליך הבדיקה דומה לבדיקת גם רגילה. עם זאת, אין צורך לצום לפני כן או להיערך לכך בצורה מסוימת. תוצאה חיובית של בדיקה מסוג זה תצביע כי יש רמות של נוגדנים מסוג igG שמעידים על סוג של חסינות מול המגפה. כמובן, שלאחר החיסונים עצמם ניתן לזהות עליה בכמות הנוגדנים בגוף האדם המתחסן.

 

למה זה כדאי לכם?

בדיקה מסוג זה תוכל לתת לכם אינדיקציה על כמות הנוגדנים מול מגפה. כך לדוגמא מי שאינו רוצה להתחסן שלושה חיסונים, יוכל לבדוק את כמות הנוגדנים וזו אולי תשובה שתאפשר לו להרגיש נינוח לא להתחסן עוד. בנוסף, ניתן לקבל כך פטור או קיצור של בידוד, כמובן בהתאם להנחיות של משרד הבריאות בכל עת. ידיעה זו עשויה לתת לכם שקט נפשי כאשר גם במידה שתחשפו לחולה תדעו שסיכוי שלכם להידבק הוא נמוך.

 

איפה?

את הבדיקה ניתן לבצע דרך קופות החולים או הזמנה של בדיקה סרולוגית עד הבית. באמצעות שירות זה תוכלו להזמין תור לבדיקה אצלכן בבית, על ידי מילוי טופס מסוים. הבדיקה יכולה להתבצע במהלך השבוע הן בשעות הבוקר והן אחר הצהריים, בתיאום מראש. עלות בדיקה מסוג זה הוא כ- 500 שקלים עבור אדם אחד, או 400 שקלים מהבדיקה השנייה, במידה ויש מספר נדבקים באותו בית.

 

PCR עד אליכם

בנוסף לשכלול של הבדיקה הסרולוגית, תשמחו אולי לדעת כי כיום ניתן גם להזמין בדיקות קורונה לחברות, מסוג של PCR. באופן זה, אנשי צוות מוסמכים יגיעו עד למשרד או למקום העבודה, ויוכלו לבצע בדיקות קורונה לעובדים במקום. כך המקום יחסוך זמן, כסף וייעל את העבודה של אנשי הצוות.

 

בסיכומו של דבר

בדיקות בנושא הקורונה משתכללות עם הזמן ככל שהמגפה נשארת ביום יום שלנו. כיום, ניתן לבצע בדיקות PCR עד למקום העבודה וכן, בדיקות סרולוגיה גם בבית הפרטי שלכם. באופן זה ניתן לחסוך זמן, כסף, אנרגיה ומשאבים שונים הנדרשים כשהבדיקות נעשות במקום ציבורי.

תוצאה שלילית

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר