5 דברים שלא ידעתם על בריאות השיניים

בריאות השיניים חשובה לכולנו. לא רק בגלל הרצון להיות בריאים. אלא גם בגלל הנראות. לא נעים לקבל מבט בוחן כשמחייכים בשחרור. כאן בכתבה תקבלו מידע שחשוב לדעת על בריאות השיניים. כי הרבה דברים משפיעים על בריאות השיניים ואנחנו אפילו לא מודעים לכך. השיניים שלכם רוצות שתקראו את המידע שכאן.

 

בריאות השיניים חשובה לכולנו

כולנו רוצים להיראות טוב. רופאי שיניים קיימים לרוב. תוכלו למצוא רופא שיניים ברעננה, אילת ואפילו קרית שמונה. כי לכולנו בריאות השיניים חשובה. אנחנו משתדלים לא להזניח את השיניים ולהימנע מפעולות המזיקות לבריאות השיניים. בשל כל זאת, הנגשנו לכם כאן מידע שכדאי שתדעו.

 

צחצוח שיניים אגרסיבי מזיק לשיניים

בין אם ידעתם ובין אם לא, צחצוח שיניים חייב להיעשות בצורה עדינה. צחצוח חזק מידי עלול להוביל לדימום ואפילו לנסיגת חניכיים. כדי לא להוביל להחמרה, חשוב להשקיע במברשת שיניים המתאימה לצרכי השיניים שלכם. אם יש לכם כאבי חניכיים הרבה פעמים, ייתכן ואתם צריכים מברשת רכה שתסלק את הלכלוך אך גם לא תפצע אתכם.

 

מברשת שיניים ישנה צוברת חיידקים

למרות שלאחר 3 חודשים המברשת עדיין נראית במצב טוב, אך מסתבר שצחצוח במברשת ישנה צוברת חיידקים ולכן ההמלצה הגורפת היא להחליף מברשת שיניים כבר לאחר 3 חודשים. אם אתם שמים לב ששערות המברשת התבלו לפני שעברו 3 חודשים, יתכן ואתם מצחצחים שיניים בעוצמה רבה מידי. הקפידו לצחצח שיניים בעדינות ובמתינות.

 

מים מסייעים לשמירה על בריאות השיניים

הרבה מאיתנו לא ממש מקפידים על שתיית מים דווקא. יש מי שדוגל בשתיית תה ושייקים מרעננים כל בוקר, אך לא מודעים מספיק לחשיבות שתיית מים למען השמירה על בריאות השיניים. גם ובפרט אחרי שאוכלים פרי חמצמץ או ששותים מיץ לימון בבוקר, חשוב לשתות מים שישטפו פנימה את שאריות החומצה שנותרה על השיניים.

 

ניקוי הפה משאריות מזון הוא קריטי

לא כולנו מקפידים על ניקוי כל אזור הפה מידי יום. הבעיה היא שאם אנחנו נתעלם ולא ננקה את המרווחים הקטנים בין השיניים, אנחנו עלולים לשלם על כך ביוקר. הלכלוך המצטבר הוא בסיס טוב להצטברות חיידקים ואבנית המובילה להתפתחות דלקות ובעיות בחניכיים.

 

טיפול שיניים אחת לתקופה הוא חיוני

גם אם הכל בסדר עם השיניים שלכם ואתם לא מרגישים כאב, כדאי לפנות לביקורת שגרתית אצל רופא שיניים. אין לכם שום עניין למצוא את עצמכם צריכים לעבור טיפול שורש ברגע שיכלתם למנוע את הסיפור היקר עם סתימה רגילה. לניקיון האבנית יש תרומה רבה בשמירה על בריאות השיניים כך שביקור אצל רופא שיניים רק יכול להועיל לכם.

 

לסיכום

בריאות השיניים חשובה לכולנו. ראינו כי קיימים מיתוסים רבים סביב הנושא. כאן בכתבה הצגנו נקודות שחשוב להכיר כדי לשמור ביעילות על בריאות השיניים.

שן

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר