3 דרכים מומלצות ליישור שיניים

יישור שיניים הפך בשנים האחרונות לדבר נגיש, פופולרי ואסתטי מאוד. שיניים עקומות מזמן כבר יצאו מהאופנה, וכיום מתייחסים אליהן כדבר פחות אסתטי ולא מטופח ומושגח.

העניין הוא לפעמים חברתי, שיניים עקומות נראות פחות טוב ואנשים רבים מתביישים בהן, ומהפן הבריאותי והחשוב באמת – הן זקוקות ליישור מכיוון שאם הן נמצאות בלסת במצב לא נוח ועקום, הן עלולות לגרום לעששת, נסיגת החניכיים ועוד בעיות שעלולות להתפתח אם לא נטפל בהן בזמן.

 

הקלאסיקה שבגשר

הגשר בשיניים הוא הפתרון הכי נושן, אך בו בזמן משתמשים בו עד היום. הקוביות שנמצאות על השיניים, הן סמכים מתכתיים שנדבקים לשן מצידה החיצוני וישנו חוט מתכת שמחבר בינהם. אותו החוט, יוצר לחץ על השיניים בשל הגומיות שקשורות אליו, ובכך הוא גורם לשיניים לזוז בתקופה ארוכת טווח, ולאט לאט. שיטה זו בטוחה ויעילה, ועם זאת ניתן לומר עליה שהסבלנות משתלמת בסופו של דבר. היא זולה מבין השאר משום שהיא דורשת זמן, השקעה, והיא אינה אסתטית כמו שיטות אחרות.

 

יישור שיניים פנימי

זהו הגשר הקלאסי, רק בצד הפנימי של השיניים. הוא נקרא גם לינגואלי, והמכשור של שיטה זו יקר. היתרונות הבוהקים שלו, הם האסתטיות הרבה שבו. אותם הסמכים המתכתיים עוברים לחלקה הפנימי של השן ואינם ניראים לעין, כך שאפשר להנות נחווית יישור השיניים באין מפריע. הרופא ימדוד את השיניים, ישלח את המידות לגרמניה ושם מפתחים הדמיה לשיניים הסופיות, ומודל תלת מימדי עבורן. הוא מותאם אישית עבור כל מטופל, תהליך ההחלמה לוקח זמן, אבל זה לא קריטי מאחר ולא מרגישים בו כלל.

 

סמכים שקופים

אז אחרי שהבנו מהם הסמכים, עליכם להכיר גם בכך שיש סמכים שהם שקופים, ואינם ניראים לעין מרחוק ומקרוב. צבעו השקוף של הסמכים אינו יורד עם משך הטיפול, והוא נשאר שקוף מההתחלה ועד הסוף. הסמכים קשורים בחוט מסיליקון שגם הוא שקוף, וכך ניתן להבין שמדובר בעצם בגשר כמו כל הגשרים, רק שקוף. שיטה זו יעילה, מאחר והיא פותרת בעיות אסתטיות, וכמו כן היא לא יקרה במיוחד.

בשביל לקבל יישור שיניים מקצועי ואמין, ישנם גם מכונים בחו״ל המציעים שירותי בריאות השיניים לישראלים, ונותנים טיפול מסור ויחסית זול יותר מישראל. אם ברצונכם לבצע טיפולי שיניים בטורקיה למשל, אתם יכולים להשיג את הטיפולים ולהנות מרופאים מקצועיים ומנוסים, וכמו כן בשיטות טיפול מגוונות שתוכלו לבחור מבינהן. עם זמינות הטיסות לחו״ל, קשה לעמוד בפיתוי הקורא לנו לבוא ולהנות מטיפולים זולים, קרובים לארץ, ויעילים.

 

תנו חיוך – הכל לטובה

אחרי הכל, החיוך שלכם משדר על הפנימיות שלכם. במידה ולא תהיו מרוצים ממנו, ייתכן ותרגישו לא בנוח לדבר על אנשים או לחייך לידם. יישור שיניים מזמן הפך לטרנד מושך, מבוקר ואסתטי ברחבי העולם. יש המון שיטות שעליהן ניתן לקבל מידע דרך הרופא המוסמך שלכם ולהתרשם.

חיוך מושלם

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר