ד"ר לריסה ברק – הרופאה האסתטית שמשגעת את המדינה

נשים רבות מביטות כמה פעמים ביום במראה ובודקות היטב את הנראות שלהן. מאז ומתמיד חשוב היה לאשה להיראות מטופחת, מסודרת ויפה. החזות החיצונית הזו, היא אחת מהיתרונות הגדולים של הנשים בכל תקופה ותרבות. חשוב להדגיש כי נראות וחזות לא קשורות למדד יופי אובייקטיבי כלשהו.

כל אישה המשקיעה בעצמה בצורה הנכונה, תזכה לחזות מרשימה שאין ספק כי תקנה לה יתרונות רבים מלבד שביעות הרצון העצמית מההבטה במראה.

 

החששות מטיפולי יופי

אך, על מנת להגיע למראה אסתטי ומטופח, צריך השקעה. נשים רבות כיום הולכות לקוסמטיקאיות, מכוני יופי וטיפולים, המבטיחים להחזיר לאשה את הברק המקורי של העור שלה, את החזות החיצונית הצעירה שלה ועוד כהנה וכהנה.  במקביל, נשים רבות כיום מפחדות מאוד ללכת לטיפולים כאלו מכמה סיבות מרכזיות.

הראשונה, היא שהשוק כיום מוצף ברופאים וקוסמטיקאים לא מקצועיים, שיכולים בקלות לגרום לנזקים בלתי ניתנים לתיקון לאחר טיפול חובבני. בנוסף, קיימים כיום כל כך הרבה טיפולים והליכים רפואיים, כך שרבות מהנשים לא מוצאות את ידיהן ואת רגליהן בעולם היופי ומעדיפות להתאפר ולטפח את עצמן מול המראה בבית.

בדיוק לשם כך, נמליץ בפניכן כעת על רופאה מומחית בתחום, ונספר אודות הטיפולים המדהימים אותם היא מעבירה את מטופליה הרבים.

 

הרופאה המומלצת

ד"ר לריסה ברק, בעלת ותק של מעל עשרים שנה בתחום טיפולי האסתטיקה והיופי, היא מומחית ברפואת משפחה, שמנהלת כעת שלוש מרפאות גדולות של טיפולי יופי ברחבי הארץ.

הד"ר, בעלת שם בתחום טיפולי היופי, ומספר הלקוחות המרוצים מהטיפול רב מאוד. ניתן להתרשם מאיכות הטיפול של הד"ר מכניסה מהירה וסקירה של אתר האינטרנט של הד"ר. אין ספק כי תוכלו להיווכח שאכן במרפאותיה של הד"ר קיים שילוב נדיר של איכות, מקצועיות ואמינות.

 

סוגי הטיפולים

בשלב הראשון  נציין כי הדגש של המאמר והטיפולים המוצעים בו הם לנשים, אך חשוב לדעת כי הד"ר מספקת טיפולים רבים מסוגים שונים אף לקהל הגברים, עליהם תוכלו לקרוא בפירוט באתר האינטרנט.

 

טיפולי פנים

הד"ר, מציעה מגוון רחב מאוד של טיפולי פנים. את טיפולי הפנים ניתן לפרוס על מספר שבועות ולעבור טיפול פנים מקיף. או לחלופין לעבור טיפול מסוים, באזור מוגדר בפנים על מנת לתקן נזק אסתטי.

 

חיטוב והצרת היקפים

הד'ר אף מציעה שירותים הקשורים לחיטוב והרזיה כאשר כל הליך טיפולי כזה או אחר מלווה ביעוץ מפורט לתזונה, ספורט נכון ובריא, ואף תוכנית לטווח ארוך המשלבת חיטוב יחד עם תוכנית אימונים אישית.

 

מכשור רפואי

בנוסף, ניתן לרכוש במרפאות השונות מוצרי טיפוח ומכשור רפואי לשימוש אישי מהאיכות הגבוהה ביותר, העונה על דרישות משרד הבריאות.

 

לסיכום

כל מה שנשאר לכן כעת, הוא להיכנס לאתר ולהזמין תור למרפאה הקרובה לביתכם.

רופא אסתטי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר