האם דיפיברילטור מציל חיים?

אנו מאחלים לכם כי תמיד תהיו בריאים וכי לעולם לא תסבלו מבעיות בריאות. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אצל רוב האנשים האיחול הזה לא מתממש. די אם נראה מה קרה במגפת הקורונה האכזרית שבה מתו למעלה מ-6,000 איש בכדי להבין כי מחלות ובעיות בריאות הן דבר שבשגרה והן נפוצות מאוד אצל אזרחי ישראל. לא נגזים אם נאמר כי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בישראל אלו הן בעיות לב. בעיה בלב יכולה להיות קטלנית ולהרוג אדם בכמה דקות ולכן אנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי להתגבר על בעיות לב. על רקע זה אנו רוצים להכיר לכם את הדיפיברילטור אשר נועד לטפל בהתקפי לב. הדיפיברילטור מתחבר עם שתי אלקטרודות לחזה של האדם ובאמצעות שוק חשמלי מחזיר את הלב לפעולה. לא נגזים אם נאמר כי הדיפיברילטור מציל חיים ועושה זאת באופן קבוע מזה זמן רב.

 

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני קונה דיפיברילטור?

הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שיהיה אדם עם התקף לב שיהיה לו דיפיברילטור שאף אחד לא יודע כיצד להפעילו. אם הדיפיברילטור מסובך להפעלה אנו נהיה בבעיה קשה ולכן יש לעשות הכול בכדי לקנות דיפיברילטור אוטומטי. אנו צריכים להבטיח כי הדיפיברילטור יופעל בלחיצת כפתור אחת לאחר שחיברנו את האלקטרודות לגוף של האדם. ברגע שנעשה זאת נוכל להיות בטוחים כי הדיפיברילטור יעשה את העבודה כמו שצריך ויבטיח כי האדם שקיבל התקף לב יוכל לחזור אל קצב פעילות לב רגיל. זכרו כי אם ההפעלה של הדיפיברילטור תהיה מסובכת אנו נהיה בבעיה קשה וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו.

 

מדוע בטיול כדאי לקחת אתנו דיפיברילטור?

פעמים רבות כאשר אנשים חושבים על דיפיברילטור הם חושבים על בתי חולים או על מרפאות. אם כן אנו חייבים לציין כי כיום החוק ברור בנושא זה והוא אומר כי דיפיברילטור יש לשים בכל מקום ציבורי בו יש למעלה מ-500 איש. עם זאת, החוק לא מחייב אותנו לקחת דיפיברילטור לטיול בטבע או לטיול בחו"ל עם אנשים מבוגרים וזה חבל מאוד. עליכם לדעת כי בטיול רגלי הלב מתאמץ יותר ולכן הסיכוי להתקף לב גדל וכאשר הסיכון להתקף לב גדל כך עולה הצורך בשימוש בדיפיברילטור. לכן אם אתם יוצאים לטיול בארץ או בחו"ל כדאי לכם לקחת אתכם דיפיברילטור וכך לשמור על החיים של המשתתפים בטיולים.

 

שימו לב לאחריות על הדיפיברילטור לפני הקנייה שלו

אם אתם קונים דיפיברילטור אתם חייבים לוודא כי יש עליו אחריות. קודם כל למקרה שתהיה תקלה אך האחריות גם מלמדת אותנו שהיצרן מאמין במוצר שלו ולכן אין לו בעיה לתת עליו אחריות. לכן לפני קניית הדיפיברילטור יש לוודא כי יש לנו אחריות עליו ולא לזלזל בנקודה זו.

דפיברולטור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר