האם הלבנת שיניים יכולה לפגוע בבריאותן

במשך השנים השיניים שלנו עוברות שינויים רבים כולל שינויים בצבע שלהן.

הזמן שעובר יכול לגרום לנו לשכוח שפעם השיניים שלנו היו לבנות, מה שיכול להפריע למראה שלנו בצורה ניכרת.

בדיוק עבור המצבים הללו ניתנת האפשרות לביצוע של הלבנת שיניים.

ישנם המפחדים שההלבנה תפגע בבריאות השן, ואנחנו כאן מביאים לכם את כל המידע הנחוץ.

 

הלבנת שיניים

ביצוע של הליך הלבנת שיניים נועד כדי לשפר את הצבע של השיניים ולהחזיר להן את הצבע הלבן שפעם היה להן. התהליך הזה הוא לא הולך רפואי לגמרי אם כי הוא בעל היבטים רפואיים כמובן. לפי תהליך של הלבנת שיניים עולות שאלות רבות כמו כמה עולה הלבנת שיניים, מה משך התהליך וכמובן מה סיכוי ההצלחה אל מול הסיכון.

אסתטיקו מגישים לכם את כל המידע לגבי הסיכון בהלבנת שיניים שיעזור לכם לקבל ההחלטה האם לבצע את הטיפול הזה או לא.

 

סיכונים בהלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא תהליך שמבוצע על השיניים שלכם וחשוב שהוא יהיה כמה שיותר בטיחותי. שימוש בחומר הלבנה לא מתאים יכול לגרום לפגיעה במעטה של השן וכמובן בבריאות הכללית של חלל הפה. אין להתכחש לעובדה שהלבנת השיניים יכולה לפגוע בבריאותן, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם להימנע מהפגיעות הללו.

 

טיפול אצל איש מקצוע

הדבר הראשון שעליכם לוודא לפני טיפול להלבנת שיניים הוא שהטיפול מבוצע בידיו של איש מקצוע. המטפל צריך להיות בעל ניסיון בתחום ההלבנות וכזה שעובד עם החומרים הטובים והבטיחותיים ביותר. בררו היטב על המבצע של הטיפול לפני שאתם ניגשים אליו.

 

בדיקה מקדימה

לכל אדם יש שיניים אחרות שנמצאות במצב שונה מה שמשפיע כמובן על ההתאמה שלהן לטיפולים שונים. אם אתם מעוניינים לבצע הלבנה, חשוב לבצע בדיקה מקדימה שבה יתאימו עבורכם את הלבנת השיניים הנכונה. בדיקה מקדימה יכולה לחסוך לכם תקלות רבות שעלולות לצוץ בהמשך הדרך.

 

בחירה שיטה מתאימה

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת הוא שכדי להלבין את השיניים יש מספר שיטות שבהן נעשה שימוש היום כדי לבצע את ההלבנה. במהלך הבדיקה המקדימה רצוי לברר היטב מהי השיטה שבה מומלץ לכם לעשות את ההלבנה כיון שלבחירת השיטה הנכונה יש השפעה ניכרת על סיכויי ההצלחה של ההלבנה.

 

אחריות

גם אחרי שתעשו את כל הבדיקות הללו, האפשרות שההלבנה לא תצליח או תפגע בשיניים שלכם עדיין קיימת. חשוב לוודא מראש מהי מידת האחריות של המטפל ביחס לטיפול והאם במקרה של אי ההצלחה אתם מקבלים את הכסף שלכם בחזרה או זכאים לטיפול נוסף. בדקו את העניין היטב עוד לפני שאתם ניגשים אל הטיפול.

 

לסיכום

הלבנת שיניים היא טיפול שיכול להחזיר את השיניים שלכם למצבן הקודם, אך יחד עם זאת יש בו סיכונים. בדיקה מעמיקה מראש והתאמת הטיפול ימנעו מכם להסתכן.

לפני ואחרי הלבנה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר