האם חול לחתולים מכיל חומרים מזיקים?

מקרה שאירע בימים האחרונים לבחור צעיר ממרכז תל – אביב הביא בעלי חתולים רבים לתהות לגבי חול החתולים שהם מחזיקים בביתם. הדבר גרם לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק את הרכיבים שקיימים בחול המדובר, כדי שנוכל לאפשר לכל דורש לדעת האם חול לחתולים מכיל חומרים מזיקים או שמא, המקרה המדובר הינו חריג? הישארו אתנו ותגלו את המסקנה שלנו בנושא.

 

חול לחתולים – מה הוא מכיל?

נפגשנו עם מומחים לחתולים וביקשנו לדעת מה החול של החתולים שלהם מכיל. שכן, בירור ברחבי הרשת לא הביא לתוצאות מספקות בנושא. אנו מוכרחים לציין כי גילינו שמי שרוכש חול לחתולים איכותי, מקבל בעצם חול שעשוי מחומרים טבעיים בלבד. מדובר בחול, פשוטו כמשמעו. כך שאין בו תוספת של חומרים כימיים וכדומה. למקרה שלא שמעתם על המקרה שאירע לבחור מתל אביב, כדאי שתדעו כי הוא סבל מאקזמה נוראית בעור שבאה לידי ביטוי בעקבות החול שקנה לחתול שלו. שיחה שערכנו עמו גרמה לנו להבין כי מדובר בחול של חברה לא מוכרת שנחשב ללא איכותי בעליל.

 

המסקנה שלנו היא – חול איכותי לחתולים לא מכיל חומרים מזיקים

עכשיו אפשר להציג בפניכם את המסקנה החד משמעית שלנו מהנושא. אם אתם קונים חול חתולים איכותי, של חברה מוכרת ומחנות חיות מוכרת וידועה – אין סיבה שתחוו בעיות כלשהן. כאמור, חול מסוג זה כולל חומרים טבעיים בלבד. אם אתם מגיעים אל חנות חיות ברמת גן או אל חנות חיות אחרת שנמצאת בקרבת אזור המגורים שלכם, עליכם לקרוא את רשימת הרכיבים שעל השקית. אם תגלו שמלבד הרכיב "חול" יש מרכיבים נוספים – אתם צריכים לחשוש. אם תראו שאין רכיבים נוספים על האריזה, מדובר כנראה בחול איכותי.

ארגז חול

הדרך הקלה לבחירת חול איכותי: באמצעות בירור ברחבי הרשת

אנו ממליצים לכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת טרם הרכישה של החול הנבחר. שכן, כך, תוכלו לדעת מה בעלי חתולים אחרים קונים. אנחנו דוגלים בחוכמת ההמונים ומציעים תמיד לבדוק את הנושא. ההמלצה שלנו היא לבדוק פרטים באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק של בעלי חתולים
  • פורומים שעוסקים בגידול חתולים
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

דרך נוספת לבחירת חול איכותי: ביצוע ניסיון עם חול של חברים

אם לחברים שלכם יש חתול, אתם יכולים לפנות אליהם ולבקש לקבל כמות מועטה לניסיון. כך תוכלו לבדוק אם אתם מפתחים אלרגיה לחול זה או לא. דרך זו הינה הטובה ביותר לבדוק את החול מקרוב. שכן, במידה ותגלו שהחול אינו מתאים, לא תצטרכו להיתקע עם שק גדול בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שחול איכותי לחתולים אינו מכיל חומרים מזיקים. כעת, נותר לכם רק לצאת ולחפש את החול הטוב ביותר עבורכם ועבור החתול שלכם. נאחל לכם שתהיה בחירה נכונה ובהצלחה!

חול לחתולים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר