האם טיפולי השיניים בטורקיה זולים יותר מבארץ?

טיפולי שיניים יכולים להצטבר ולהגיע למחירים יקרים, שלא כל כיס מסוגל לממן. הטיפולים השונים, בין אם חיוניים לבריאות השיניים, החניכיים והפה ובין אם טיפולים אסתטיים בלבד יכולים להגיע למחירים גבוהים. חלק מהאפשרויות להתחמקות ממחירים גבוהים זה לפנות לטיפולי שיניים המוצעים במדינות אחרות – אחת מהן היא טורקיה. מלבד היותה ידועה באיכות טיפולי השיניים שלה, האם טיפולי השיניים בטורקיה באמת זולים יותר מהטיפולים בארץ?

 

מחירי טיפולי שיניים שונים

זה ידוע לכולם שטיפולי שיניים זה עסק לא זול. ישנו מגוון רחב של טיפולים שונים שניתן לבצע בתחום השיניים ובריאות הפה, כשרוב המטרות זהות ודרכי הטיפול עצמן משתנות. רק ליישור שיניים – טיפול שלרוב מבוצע ליצירת חיוך ישר ולא למען מטרות רפואיות שונות – יש מגוון דרכים שונות לטיפול ולהשגת המטרה הרצויה.

האופציות יכולות להיות יישור באמצעות פלטה שקופה, גשר קבוע ועוד אופציות נוספות רבות – כל אחת עולה אחרת, בהתאם לחדישות ולכלים הנדרשים ליישום הטיפול. לטיפולים זולים יותר ניתן להגיע לטורקיה – אחת מהדרכים היא באמצעות teeth-care טיפולי שיניים.

טיפולי שיניים טיפולי שיניים

אילו טיפולי שיניים יכולים להיות יקרים?

טיפולי שיניים דחופים בארץ לרוב יהיו זולים יחסית, אך לא עד הסוף. טיפולים שונים שנעשים באופן קבוע, טיפול נזקים של השיניים או אפילו השתלה של שיניים המון פעמים יעלו מעבר לציפיות – במיוחד אם נעשים במרפאות פרטיות (חלק גדול מטיפולי השיניים בארץ נערך במרפאות פרטיות בעקבות הדרישה הגבוהה לטיפולים תכופים וחיוניים).

בעקבות כך, טיפולים אלה וטיפולים נוספים ליישור שיניים, לסידור מבנה הלסת, הלבנת שיניים ונוספים יכולים להצטבר לכדי חשבון יקר ביותר. חשוב גם לזכור שהמון טיפולים דורשים מחירים שונים בהתאם להסמכה ולמומחיות של המטפל, כך שמרפאות מסויימות יגבו מחירים גבוהים מאוד.

 

האם טיפולי שיניים בטורקיה זולים יותר מבארץ?

המון טיפולים רפואיים ואסתטיים שונים ניתן להשיג במחירים זולים יותר בעת חיפוש מחוץ לארץ. החשש הוא להגיע לטיפול במרפאה זרה ולקבל מחיר זול אבל טיפול רע. טיפול רע יכול לכלול חוסר מקצועיות מצד הצוות המטפל, פגיעה בהיגיינה ובעיות עם שמירה על חיטוי (נושא חשוב מאוד כשמדובר בהליכים רפואיים), מכשור ואבזור פגומים ועוד.

טיפולי שיניים בטורקיה מחזיקים במוניטין מעולה ונחשבים לטובים ביותר, יחד עם מחירים זולים שמציגים ברוב המרפאות. בהחלט ניתן למצוא טיפולי שיניים בטורקיה שיהיו זולים יותר מהטיפולים בארץ (כולל הוצאות נוספות) מבלי לפגום באיכות הטיפול.

 

לסיכום…

ישנה מורכבות מאחורי טיפולי שיניים שונים והדברים שהם כוללים. המגוון הרחב של הטיפולים, הסיבות השונות לביצוע טיפול – לשיפור מראה או כחלק מצורך רפואי – שמשפיעות על מחירי הטיפולים, ועוד. למרות זאת ניתן להשיג בטורקיה מחירים נוחים וזולים ביחס למחירים השונים בארץ.

חשוב לזכור לבדוק את אמינות המקום בו מתבצעים הטיפולים, ולהשתמש בתיווך ישראלי מוסמך בין המטופלים למרפאות מוסמכות – כדי למזער סיכונים ולצמצם עלויות.

טיפולי שיניים טיפולי שיניים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר