הטכנאי הכי טוב באזור

אם גיליתם שברז המים החמים מוציא זרם חלש במיוחד, או כלל לא מוציא מים חמים – כנראה שיש תקלה כלשהי בדוד המים.

חלק מהתקלות תוכלו לתקן בעצמכם, אך העדיפות הראשונה היא תמיד להזמין טכנאי דודים מוסמך ומקצועי שיעשה את העבודה בשבילכם, וכך גם תוכלו להיות בטוחים שאתם לא גורמים נזק רב יותר לדוד.

כיצד תדעו איזה טכנאי הוא הכי טוב באזור?

 

מיפוי היצע הטכנאים באזורכם

הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר גיליתם תקלה בדוד, הוא לבדוק אילו טכנאים דודים מוסמכים פועלים באזור שלכם. תוכלו לעשות סקר שוק קצר, ובו תבדקו את הטכנאים השונים, את רמת הזמינות שלהם (האם הם זמינים לאורך כל שעות היממה? האם הם זמינים רק בשעות מסוימות?) וכן את טווח המחירים שהם מציעים.

 

מקצועיות ואמינות

לאחר שראיתם אילו טכנאים פועלים באזורכם, השלב הבא הוא לבחון את מידת המקצועיות והאמינות שלהם. קודם כל, מומלץ לוודא שהטכנאי שבחרתם אכן מחזיק בתעודת טכנאי מוסמך, שמעידה על כך שהוא עבר הכשרה מקיפה באחת מהמכללות הייעודיות ברחבי הארץ. אל תתפתו להזמין לביתכם טכנאי ללא תעודת הסמכה, גם אם המחיר שהוא מציע זול משאר המתחרים!

במידה והדוד שלכם כבר ישן (בשימוש מעל שמונה שנים), ככל הנראה שתיקון נקודתי לא יספיק לאורך זמן – ותצטרכו להחליף את הדוד. אם הדוד שלכם בן פחות משמונה שנים והטכנאי מתעקש שנדרשת החלפה, מומלץ לקבל חוות דעת נוספת – זו עשויה להיות נורת אזהרה אדומה לכך שהטכנאי אינו אמין.

במידה ואכן נדרשת החלפת הדוד כולו, יש לוודא כי הדוד בעל תו תקן. תו זה ניתן על ידי מכון התקנים הישראלי, ומעיד על כך שהמוצר עבר בדיקות איכות לפני שיצא לשוק – וכי הוא כשיר ובטוח לשימוש.

 

המלצות מלקוחות קודמים

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, ניתן בקלות ובמהירות לקבל חוות דעת כמעט על כל בעל מקצוע בישראל. תוכלו לחפש בפורומים הייעודיים ובקבוצות שונות ברשתות החברתיות, ולמצוא ביקורות מועילות שיעזרו לכם לאתר מיהו טכנאי הדודים הטוב ביותר באזור שלכם.

 

מידע מקדים על הדוד ורכיביו

זוהי המלצה שרלוונטית לגבי כל תחום ותחום – ככל שתדעו יותר על המוצר התקול שצריך לתקן (במקרה שלנו – דוד מים), כך תוכלו לוודא שהטכנאי אכן מטפל בתקלה הרלוונטית ועושה זאת באמצעים המקובלים, ולא מנסה לבצע פעולות נוספות שאינן הכרחיות לתיקון (על מנת לנסות ולגבות מכם עוד כסף על התיקון).

באתר של חברת מים חמים, אחת מחברות הדודים המובילות בישראל, תוכלו למצוא מידע רב אודות רכיבי הדוד, תקלות אפשריות בדוד וכיצד ניתן לפתור אותן. דרך האתר גם תוכלו להתרשם ממידת המקצועיות של טכנאי החברה, ולהזמין את אחד מטכנאי החברה אליכם הביתה – על מנת לתקן את התקלה בצורה האיכותית והאפקטיבית ביותר.

 

תיקון קולט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר