אפשר להתמכר – הכל על גמילה מקנאביס

על אף שלא תמיד מדובר במעשה חוקי, השימוש בקנאביס הפך להיות נחלתם של חלק רב מהישראלים. לצמח הקנאביס יש סגולות רבות, אך יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהסכנות הרבות שיש בשימוש בצמח. גם אם אתם מרגישים שאתם כבר לא יכולים בלי הצמח הזה, בעזרת שיטת טיפול ייחודי גם אתם יכולים להחזיר לעצמכם את החיים שלפני הקנאביס. 

 

צמח הקנאביס

צמח הקנאביס הוא צמח בעל השפעות פסיכו – אקטיביות על האדם. לצמח ישנן גם השפעות פיזיות כמו יכולת לשיכוך כאבים, אך עיקר הצריכה שלו נועדה לשם השפעה על מצב הרוח. בישראל השימוש בצמח אינו חוקי לגמרי, ויש צורך לקבל אישור מרופא לצריכה שלו. עם זאת, לא מעט אנשים מפתחים התמכרות כלפי הצמח הזה, דבר שפוגע באורח חיים תקין.

התמכרות וגמילה

לפני שמדברים על גמילה מקנאביס, חשוב להבין מהי בדיוק התמכרות. ההתמכרות היא מצב שבו אי צריכה של הצמח מובילה לחוסר תפקוד. ההתמכרות לקנאביס מהירה יותר מאשר התמכרות לחומרים אחרים בשל ההשפעה שלו על הגוף. ההתמכרות הזו יכולה למנוע מאדם לתפקד כל עוד הוא לא מקבל את הצמח במינון מסוים, מינון שכמובן הולך וגדל עם הזמן.

 

טיפול בהתמכרות

אחת הבעיות המרכזיות בעולם ההתמכרות היא הניסיון לייצר טיפול אחד שיתאים לכולם. אמנם בשנים האחרונות פותחו שיטות שנחשבות ליעילות באופן יחסי, אך שיטת הטיפול שעליה אנחנו מדברים היא שיטה שקודם כל מתאימה לכם. המטפל יבין את ההרגלים שלכם ואת תוכנית הגמילה הוא יבנה כך שהיא תתאים לכם באופן אישי. סיכויי ההצלחה של תוכנית כזו גבוהים הרבה יותר.

 

תרגולים ומשימות

בשיטת הטיפול שלנו, אחד הדברים החשובים הוא החלק המרכזי של המטופל עצמו בתהליך. בניגוד לשיטות אחרות שבהן המטופל נמצא בעמדה יחסית פסיבית, בשיטה הטיפול המתקדמת הוא לוקח חלק בלתי נפרד בתהליך, ועליו לבצע משימות שונות. זה מאפשר לטיפול לגעת באופן ממוקד בחלקים החשובים של המוח הקשורים להתמכרות, וכך לייצר תהליך טיפול מהיר יחסית.

גמילה מקנאביס

טיפול מקצועי

הדבר האחרון שחשוב לדעת לפני שמתחילים את הטיפול הוא החשיבות הרבה שיש למטפל בתהליך. אל תלכו לאף טיפול בהתמכרות לפני שבדקתם היטב מי המטפל שאליו אתם הולכים. הליך הטיפול הזה נועד למנוע מכם להגיע למצבי קיצון, ואם אתם כבר משקיעים בהליך כזה, וודא שלהשקעה שלכם יהיו פירות. מומלץ גם לבדוק עם אנשים שעברו תחת המטפל שאותו בחרתם.

 

לסיכום

התמכרות היא דבר רע באופן כללי, אך כאשר מדובר על התמכרות בקנאביס היא דבר גרוע עוד יותר. לצמח הקנאביס יש אמנם השעות חיוביות, אך באופן כללי התמכרות אליו היא דבר שמסוכן לבריאות ולתפקוד היומיומי שלכם. בעזרת טיפול חדשני שמבוסס על ההרגלים ודפוסי ההתנהגות שלכם, גם אתם תוכלו להתנקות מהשימוש בקנאביס, ולהחזיר לעצמכם את החיים שלפני הצמח.

גמילה מקנאביס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר