המדריך שייגרום לך לגמור לאט יותר

אתם נכנסים למיטה עם זאת מהטינדר אחרי ערב משגע באחד הברים בתל אביב. שניכם שיכורים בדיוק במידה הנכונה, נכנסים לחדר שלך בדירת השותפים בדיזינגוף, אתם בטירוף, זה עוד שניה עומד לקרות. אתם נשכבים על המיטה, מעלים הילוך ו… הופ. נגמר. היא מסתכלת עליך בפנים מאוכזבות, אתה נהיה אדום ממבוכה, היא מתלבשת והולכת הביתה, ואתה נשאר עם הסרטים של "איך זה עוד פעם קרה לי?". נשמע מוכר? קבל את המדריך שייגרום לך לגמור לאט יותר. (אביזרי מין שכדאי לכם להכיר).

חיי המין המושלמים

כולנו מחפשים אחרי חיי המין המושלמים. אנחנו אוהבים למצוא תנוחות חדשות שעושות לנו כיף, לגוון עם סקס במקומות חדשים שמגבירים את תחושת הריגוש ומנסים להשאיר כל הזמן את האש דולקת. אין דבר כיף יותר מלקיים יחסי מין בתחושת בטחון מלאה, וכשגומרים מהר – קטנה האפשרות להרגיש את תחושת הבטחון הזו. אז איך אפשר להתמודד עם התופעה?

גבר ואישה

המדריך שייגרום לך לגמור לאט יותר

מטרת כתיבת המאמר המדריך שייגרום לך לגמור לאט יותר, היא לשקף לכם את תופעת השפיכה המהירה ולתת לכם כמה טיפים להתמודדות איתה. אם עד עכשיו התמודדתם עם סקס שנגמר תוך שניות או דקות בודדות, המדריך שייגרום לך לגמור לאט יותר מכיל מספר המלצות שיוכלו לעזור.

זיהוי נקודת האל חזור

רבים הגברים שטוענים כי השפיכה המוקדמת היא לא בשליטה שלהם, ושהגירוי המיני הוא חזק כל כך עד שהשפיכה פשוט מתרחשת. התחושה הזו מתארת למעשה את נקודת האל חזור של אותם הגברים, והם אינם יודעים לזהות אותה, ובהתאם אין להם אפשרות לשלוט עליה. ברגע שתוכלו לזהות את נקודת האל חזור שלכם, תדעו לעצור שניה לפני שתגיעו אליה – ואז החיים ייראו אחרת לגמרי. נכון שהדבר לוקח זמן וניסיון, אבל אם בת הזוג שלכם סבלנית מספיק – הדבר ישתלם לשניכם.

שרירי רצפת האגן

חיזוק שרירי רצפת האגן נשמעים תמיד כמו תרגיל מומלץ דווקא לנשים. אמנם גם לגברים שרירי רצפת אגן חזקים יכולים לסייע מאוד, במיוחד בהתמודדות עם בעיית השפיכה המוקדמת. השפיכה נגרמת בעקבות פעולת האשכים, שנסחטים, מתכווצים ומשחררים את הזרע אל צינור הזרע, ואז מתקיימת שפיכה. פעולה זו מתרחשת בכל סוג שפיכה – מוקדמת או מאוחרת ככל שתהיה. שליטה בשרירי רצפת האגן תאפשר דחיפה במקום כיווץ של האשכים, ותעכב את פעולת השפיכה.

שפיכה מוקדמת פתרון.

זה נכון שאפשר לשלוט בשפיכה המוקדמת באופן עצמאי, אך הדבר בדרך כלל ייקח זמן של היכרות עם הגוף והרפלקסים. חשוב לדעת שיש גם פתרונות טבעיים. חברת XtraSize מציעה מגוון פתרונות טבעיים הכוללים טבליות, קרמים ותרסיסים שיעזרו לכם להתמודד עם בעיית השפיכה המוקדמת.

היכנסו לאתר החברה ותתחילו להנות מחיי מין מעולים, מגוונים ובעיקר – ארוכים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר