כיצד מבצעים הרמת עפעפיים?

אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר הוא הרמת עפעפיים, ויש לכך סיבות טובות. צניחת עפעפיים לא רק פוגעת במראה הכללי של הפנים אלא יכולה להפריע גם לראיה שלנו. באופן כללי מדובר על הליך רפואי לא מאוד מסובך, והתאוששות ממנו יחסית קצרה. אחוזי ההצלחה הגבוהים שיש לטיפול הזה, ומה שנספר לכם עליו כאן ירגיעו אתכם אם אתם מתלבטים עליו.

 

האם כל אחד יכול לבצע את הטיפול?

עוד לפני שאנחנו ניגשים לטיפול עצמו, חשוב להבין האם אנחנו בכלל יכולים לעבור אותו. באופן כללי לרוב האנשים לא אמורה להיות בעיה, אולם יש מי שסובלים מפזילה או בעיות עיניים שונות שעבורם הטיפול הזה לא אפשרי. לאור זאת, עליכם לבדוק שמבחינה רפואית הטיפול לא מהווה בעיה מבחינתכם.

 

איך הטיפול עובד בפועל?

הסיבה שאנחנו זקוקים לבצע הרמת עפעפיים נובעת מכך שמצטברים שומנים מיותרים באזור הזה. כעת ברור שהניתוח פשוט נועד להוציא את אותם שומנים. ההוצאה נעשית על ידי ביצוע חתך ולכן לאחר הניתוח אנחנו משתילים חוטים שיחזיקו את העפעפיים ויתמוססו מעצמם בתוך כמה ימים. הטיפול לא ארוך במיוחד והוא אורך בין שעה לשלוש שעות, תלוי כמובן במצב שלכם.

 

כאבים בזמן הטיפול ולאחריו

הטיפול עצמו נעשה בהרדמה מקומית, ולכן לא אמורה להיות תחושת כאב חריגה. כן ייתכן מצב שבו תרגישו אי נעימות כאשר רקמות השומן מוצאות החוצה, אולם לא מדובר על משהו בלתי סביר. בימים שלאחר הטיפול אתם עלולים לחוש כמובן באי נוחות סביב האזור המטופל, אולם זו אמורה לחלוף בתוך כמה ימים אם הכל בוצע כמו שצריך.

טיפול רפואי

התאוששות

העובדה שהניתוח נעשה באזור העיניים שהוא אחד האזורים הכי רגישים בגוף דורשת מאיתנו להקפיד הקפדה יתירה על הוראות המנוחה של המטפל. במשך שבועיים מהטיפול יש להימנע ככל הניתן מחשיפה של מקום הטיפול לשמש או מים. באופן כללי לא כדאי לבצע מאמצים גדולים לאחר הטיפול כדי לתת לגוף שלכם את הזמן שהוא צריך להתאוששות מלאה.

 

מחיר

נקודה נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת היא המחיר של הטיפול. לאור העובדה שמדובר על טיפול אסתטי ולא רפואי לגמרי, סביר בהחלט שאתם אלו שתצטרכו לשלם את המחיר של הניתוח. ישנם מצבים שבהם ניתן לקבל השתתפות מסוימת מקופות החולים, אולם יש לבדוק בהקשר הזה כל מקרה לגופו. בכל מקרה תוכלו להשוות מחירים בין מכונים שונים ולקבל מחיר נוח.

 

לסיכום

הרמת עפעפיים שתבוצע בצורה טובה תאפשר לנו לא רק להיראות טוב יותר ולחזור למראה צעיר אלא גם תשפר את שדה הראיה שלנו במידה וצניחת העפעפיים פגעה בו. את הטיפול יש לעבור רק במקום מוסמך, לאור העובדה שטעות קטנה במהלך הטיפול יכולה להיות הרת גורל. הקפידו לקיים את הוראות המטפל לאחר הטיפול כדי שהוא יצליח ואתם תוכלו להתאושש ממנו מהר ככל האפשר.

לפני ואחרי הטיפול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר