לא רוצה לוותר על השיזוף אחרי הקיץ? 3 מוצרי שיזוף שחשוב שתכירי

שמש היא מסוכנת לעור ואף מאיצה את הזדקנותו. אולם, כולן עדיין רוצות להשיג ולהנות מהמראה השזוף המהמם, כאילו אתמול נחתו בישראל מחופשה אקזוטית. אין סיבה לוותר על שיזוף, גם אם השמש מכוסה בעננים. הכירי את מוצרי השיזוף שיעניקו לך מראה שזוף, במהירות ובקלות!

 

מוס שיזוף עצמי

חברו הטוב של החפצה בעור שזוף וזוהר – מוס שיזוף עצמי שלא מצריך שמש או שעות ארוכות של המתנה, אלא מעניק לך מראה שזוף ונוצץ בתוך זמן קצר. מוס שיזוף הוא דרך נוחה מאוד לקבלת מריחה אחידה, ללא נזילות והכתמה של בדים.

את מוס השיזוף העצמי יש להניח על הגוף באמצעות כפפה, ולמרוח את החומר באחידות ובזריזות על כל חלקי הגוף. לאחר מריחת החומר הקפידי לאפשר לו להתייבש מספר דקות לפני שתתלבשי. גם כאשר התייבש, ליבשי בגדים רחבים כדי שלא להרוס את אחידות השיזוף. לאחר פרק זמן (ובהתאם להוראות היצרן), תקבלי מראה שזוף למספר ימים עד שבוע, שאף אחד לא יוכל להבחין בין שיזוף בעזרת שמש לבין השיזוף המדהים שהשגת תוך דקות.

כאשר את בוחרת במוס שיזוף עצמי, הקפידי לבחור חברה איכותית ובעלת שם על מנת להימנע ממראה כתום ומדהייה לא אחידה של הצבע – הרי מדובר בגופך שלך, שלא תרצי להתפשר בעניינו. המוצרים לשיזוף עצמי של נטע אלחמיסטר למשל, הינם מוצרים איכותיים ואמינים אשר ניתן להשיג במהירות בחנויות בארץ, וללא המתנה למשלוח. עם זאת, אם לא מתחשק לך לצאת מהבית, ניתן גם להזמין אותם במשלוח מהיר עד לפתח הדלת.

 

משזף פנים

אז לאחר ששיזפת את גופך באמצעות מוס שיזוף עצמי ללא שמש – הפנים נותרות לבנות כסיד! אל דאגה, גם לזה יש פתרון. לשיזוף עצמי לפנים ישנן שיטות שונות, כגון ספריי אשר מתיזים על הפנים ולאחר מספר שעות מתקבל צבע שזוף. השיטה הנוחה ביותר היא טיפות שיזוף, אשר מיועדות לערבוב בקרם הפנים ומעניקות לך מראה פנים שזוף וקל לתחזוקה.

 

קרם משזף רטוב

דרך נוספת להשתזף בפנים ובגוף גם ללא שמש, היא שימוש בקרם משזף המיועד למקלחת, ומאפשר לך לבנות שיזוף בגוון רצוי תוך כמה ימים, כאשר בכל מקלחת לאחר הסבון את נדרשת למרוח על הגוף את הקרם הייעודי לשיזוף רטוב במקלחת. לאחר היציאה ממקלחת בה מרחקת קרם משזף רטוב, הקפידי להתנגב בטפיחות קלות, על מנת שלא ליצור כתמים וחוסר אחידות בשיזוף. לאחר מספר ימים של שימוש, תקבלי גוון מוקה משגע.

 

סיכום

ישנן מספר דרכים לשזף את הגוף והפנים ולשמור על מראה אקזוטי גם בחורף וללא חשיפה לשמש. בחרי את הדרך המתאימה לך ביותר, כאשר ניסוי וטעיה היא הדרך הנכונה אל צורך השיזוף העצמי האולטימטיבית עבורך. זכרי לרכוש מוצרים איכותיים וללא פשרות, שכן מדובר בגופך!

שיזוף אחרי הקיץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר