למה בכלל צריך כרית הריון?

לא פעם פונות אלינו קולגות וחברות הריוניות שתוהות בקול – למה כולם מדברים על כרית הריון? ולמה בכלל צריך אותה? אתמול נשאלנו את השאלה הזו בפעם המי יודעת כמה, והבנו

שהגיע הזמן לכתוב על כך מדריך.

כך כל הנשים שיתעניינו בנושא זה יוכלו למצוא את התשובה באופן מהיר ויעיל.

כך שאם תהיתן בנושא זה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתן צריכות לדעת על כרית הריון.

 

מה זו כרית הריון בכלל?

אם שמעתן על המושג "כרית הריון" מחברות שלכן אבל טרם ראיתן את המוצר, אנו נציין בפניכם שיש כמה סוגים שונים של כריות הריון, הנה כמה עיצובים בולטים שאתם עשויים להיתקל בהם:

  • כרית עבה או דקה בצורת האות U
  • כרית עבה או דקה בצורת U ארוכה מאוד
  • כרית עבה או דקה וארוכה (נקראת גם כרית נקניק)

כפי שניתן לראות, מהתיאור לעיל, כל כרית מגיעה בעובי שונה. בהמשך נסביר לכן מדוע חשוב לשים לב לעובי הנבחר ואיך תוכלו לבחור את העובי של הכרית שיתאים לכן ביותר.

 

למה בכלל צריך כרית הריון?

אם אתן תוהות למה צריך בכלל כרית הריון, אתן כנראה עדיין לא הגעתן לשלב שבו אתן צריכות את הכרית. צריך כרית הריון לכל מיני מטרות שונות. כאשר המטרה העיקרית היא – לשינה טובה. כמעט בכל היריון מגיע הרגע שבו אי אפשר לשכב לישון יותר על הבטן. כך שנשים רבות מוצאות את עצמן מנסות לשכב על הגב. בשלב מסוים, גם תנוחה זו אינה נוחה, כך שנותר רק לשכב על צד ימין או שמאל. הבטן ההריונית מעבירה את כל משקל הגוף אל עבר צד אחד והדבר גורם לא פעם לתחושה של כבדות שמתלווים אליה כאבי גב וברכיים. כדי להימנע מכאבים אלו, ניתן להסתייע בכרית היריון ולחבק אותה. כך בעצם אפשר לישון טוב יותר ולהימנע מכאבים מיותרים.

 

איך תוכלי לבחור את הכרית המתאימה לך ביותר?

הגעת לשלב שבו את לא מצליחה לישון בלי כרית שחוצצת בין הרגליים שלך? אם כך, את צריכה לשאול את עצמך את השאלות הבאות:

  • מה יותר נוח לי? כרית עבה או כרית דקה?
  • אני צריכה כרית ארוכה או קצרה?

כדי לענות על השאלות הללו באופן הטוב ביותר, את צריכה למצוא כרית אקראית בבית ולהניח אותה בין הרגליים. כך תוכלי לראות אם העובי של הכרית הנוכחית מספיק לך או שיש צורך בכרית עבה יותר. בנוגע לאורך, אם את גבוהה, מומלץ שתבחרי בכרית ארוכה שתאפשר לך לחוות מקסימום נוחות מהראש ועד כפות הרגליים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לך לדעת למה את צריכה בכלל כרית היריון. עכשיו, כשידועה לך הסיבה, כדאי שתדאגי שתהיה לך כרית נוחה ומפנקת כבר מעכשיו. בהצלחה!

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר