אסור לכם לוותר על מדרסים בהתאמה אישית

כאבים ברגליים ובגב הם תופעה שכיחה מאוד.

הגורמים לכאבים הם רבים מספור ויכולים לנבוע כתוצאה משלל גורמים שלא בהכרח קשורים אחד לשני.

אחד הגורמים הרווחים לכאבים הללו הוא עמדה לא נוח של כף הרגל.

לעיתים הדבר נובע מכך שכף הרגל לא בנויה בצורה האופטימלית ולעיתים הנעל או אפילו צורת ההליכה גורמות כאבים.

אחד הפתרונות הנפוצים לבעיות הללו הוא שימוש במדרסים, רצוי מותאמים אישית.

החברה הישראלית למדרסים תשמח לעמוד לשירותכם כדי להנפיק לכם את המדרס הטוב ביותר, שיוכל לעזור לכם להעלים את הכאבים.

החברה תוכל להעניק לכם שירות בסניפיה הפזורים ברחבי הארץ לרבות מדרסים בירושלים.

 

למי מיועדים המדרסים?

מדרסים יכולים לעזור בשלל בעיות אורטופדיות, כולל כאבי גב, כאבי ברכיים, שברי מאמץ, קשת לא תקינה בכף הרגל, דורבן ועוד. מטרת המדרסים היא לגרום לכך שכף הרגל תהיה מונחת בצורה הטובה ביותר וכן לוודא שתנועת ההליכה נעשית בצורה תקינה. פעמים רבות התיקון של שני המשתנים הללו גורם להקלה גדולה על הכאבים שנגרמים מהסיבות הללו.

לא חייבים לסבול מכאבים כדי לעשות מדרסים. לעיתים, אדם בעל כף רגל עם קשת גבוהה מידי או נמוכה מידי יתבקש ע"י הרופא שלו לעשות מדרסים כדי למנוע היווצרות של נזק עתידי. למדרסים יש חשיבות גדולה גם במניעה של בעיות.

 

אלו סוגים של מדרסים קיימים?

ניתן לקנות בחנויות השונות מדרס מוכן, אך ניתן ללכת למכון מיוחד לעשות מדרס בהתאמה אישית. כאשר עושים מדרס מותאם אישית סוג המדרס ייקבע לפי הצורך שבגינו הלכתם לעשות מדרסים.

 

מה היתרון במדרס מותאם אישית?

מדרסים פשוטים נעשים בתבנית אחידה ואינם מותאמים לכף הרגל שלכם בצורה המושלמת. חשוב לזכור שבדיוק כמו טביעות אצבעות, כפות הרגליים של אדם אחד אינם יכולות להיות זהות לאלו של אדם אחר ולכן מדרס שלא מותאם בדיוק לכף הרגל שלכם עלול בסבירות גבוהה לא רק שלא להועיל לכם אלא גם להזיק.

יתר על כן, מדרס מותאם אישית יוכל להיעשות בצורה שתיקח בחשבון את הבעיה הספציפית שממנה אתם סובלים ובאמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של העשייה יטפל בנקודות החולשה בכף הרגל שלכם. במדרס שלא נעשה בצורה מותאמת אישית אין התמקדות בבעיה ספציפית שאותה המדרס נועד לפתור.

מדרס מותאם אישית בדרך כלל נעשה מחומרים איכותיים יותר, ותוכלו לבחור את החומר שממנו המדרס נעשה בהתאם לדרישה שלכם. ישנם מדרסים קשיחים יותר וגמישים יותר, וכל מדרס מותאם ללקוח ע"פ הדרישה שלו וע"פ הצורך המדויק שבגינו הוא עושה את המדרס.

 

איך המדרסים נעשים?

המדרסים נעשים באמצעות הטבעה של כף הרגל שלכם שתילקח מכם בביקור במכון לעשיית מדרסים. התבנית של כף הרגל תעבור סקירה ביו מכנית כדי להגיע למצב שבו המדרס מותאם לכם ברמה הגבוהה ביותר.

 

חנות נעליים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר