מהי הדרך הבריאה לעבור ראיון עבודה באנגלית

ראיון עבודה נחשב לא פעם לעניין מלחיץ שגורם לאנשים רבים לחוות סטרס ואי נוחות לפני קיום הריאיון המדובר ולאחריו. עובדה זו נכונה לראיונות שמתקיימים בשפה העברית. אבל כשישנם ראיונות שמתקיימים בשפה אחרת כמו אנגלית, רמת הלחץ עולה עוד יותר. כדי להקל על מי מכם שצפויים לעבור ראיון כזה, כתבנו את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את הדרך הבריאה והנכונה ביותר לעבור את הריאיון בטוב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע של גורמים חיצוניים. שכן, היה לנו חשוב לשמוע מאנשים שנמצאים בשטח וחוו את הראיונות הללו מקרוב. כדי להגיע אליהם, פרסמנו סקר ברשתות החברתיות וביקשנו מגולשים שעברו לאחרונה ריאיון עבודה באנגלית על הצד הטוב ביותר לשתף אותנו בדרך שלהם. קיבלנו לא מעט הצעות וטיפים, בחרנו את אלו הטובים ביותר וגיבשנו אותם למדריך הנוכחי שיופיע בפניכם בשורות הבאות.

 

השלב ה – 1 לעבור באופן בריא ריאיון עבודה באנגלית: תרגול והכנה מראש

אם אתם מהאנשים שמגיעים אל ריאיון עבודה באנגלית כך סתם מבלי שבכלל חשבתם מראש מה הולך להיות, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי הולך לשנות לכם את החיים (לפחות בכל הנוגע לראיונות עבודה באנגלית). בגלל שלקראת הריאיון הבא שלכם, אתם תדעו איך לפעול בשלב ה – 1. אתם תדעו שעליכם לבצע תרגול והכנה מראש של הדברים הבאים:

  • לשוחח אל מול המראה באנגלית
  • לחשוב על השאלות שתישאלו ולענות לעצמכם באנגלית
  • להציג את עצמכם בקול באנגלית

שימו לב! זה לא משנה אם אתם פונים למשרה אחרי שראיתם מודעה על אמדוקס דרושים. בכל מצב שהוא, לפני ריאיון באנגלית, עליכם לבצע את השלב הזה באופן מעמיק.

 

השלב ה – 2 לעבור באופן בריא ריאיון עבודה באנגלית: סימולציה עם מכרים

בשלב זה אתם צריכים ליישם את כל מה שעשיתם בשלב ה -1 רק אל מול אנשים אחרים. כלומר, במקום לדבר אל מול המראה, אתם צריכים לשבת עם חבר, קולגה או קרוב משפחה ולספר לו על עצמכם באנגלית ולענות על שאלות שונות באנגלית שאתם חושבים שתישאלו. הצופים יתקנו אתכם בעת הצורך ויאפשרו לכם להרגיש בטוחים שאתם דוברים נכון ובאופן תקין.

 

השלב ה – 3 לעבור באופן בריא ריאיון עבודה באנגלית: ביצוע תרגילי נשימה

אם אתם נוטים להיות רגזניים או לחוצים מאוד לפני ריאיון (גם אם הכנתם את עצמכם מראש בהתאם לשלבים הקודמים), עליכם לבצע תרגילי נשימה שיקלו עליכם ויאפשרו לכם להגיע אל הריאיון עם מינימום לחץ. יש מי שמתרגלים יוגה, מדיטציה או שומעים מוזיקה תוך כדי. אז פשוט תמצאו את הדרך הנוחה לכם  ותיישמו אותה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עוד רגע המדריך נגמר ואנחנו רוצים לאחל שתיישמו את הדרך הבריאה שצוינה לעיל כדי שתוכלו לעבור את הריאיון באנגלית בהצלחה.

רייון עבודה באנגלית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר