מהי הדרך הנכונה לבחירת בית אבות

בחירה של בית אבות עבור הורה או קשיש אהוב אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם התחום ויישום. עובדה זו שהתגלתה לנו ממש לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו תרים אחר בית אבות מתאים, גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את המסקנות. הישארו אתנו ותגלו ממש בקרוב את הדרך הנכונה ביותר לבחירה של בית אבות.

 

בואו נתחיל מהדרך הלא נכונה – כך לא בוחרים בית אבות

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לבחירה של בית אבות, עליכם להכיר בדרך הלא נכונה. כלומר, זו שרבים בוחרים בה, מבלי בכלל לדעת שמדובר בטעות. אלו שהולכים לפי דרך זו, מוצאים את עצמם במרבית המקרים במצוקה. שכן, לאחר תקופה מסוימת בבית האבות הנבחר, הם מגלים שהוא לא מתאים לקשיש מבחינות שונות. אנחנו כאן כדי להדריך אתכם איך להימנע ממצב שכזה. אם תיישמו את 3 השלבים שיוצגו בפניכם כעת, תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

בית אבות

הדרך הנכונה לבצע בחירה של בית אבות, השלב ה – 1: בירור אודות חברות השמה לבתי אבות

הדרך הנכונה מתחילה קודם כל בבירור כללי אודות חברת השמה לבית אבות. שכן, יש המון חברות כאלה. בדומה לחברות אחרות בשוק העבודה, לכל חברת השמה יש המלצות. אתם צריכים לבדוק איזו חברה קיבלה את מרבית ההמלצות מצד הלקוחות שלה ולבחור בה. אנו מציעים לכם לערוך בירור אודות חברות אלו באמצעות דרכים שונות, למשל:

  • בירור עם מכרים שהסתייעו בהן
  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל
  • קריאת פוסטים שנכתבו בנושא בפייסבוק

 

הדרך הנכונה לבצע בחירה של בית אבות, השלב ה – 2: פנייה אל חברת השמה מומלצת

בשלב השני אתם צריכים לפנות אל חברה ההשמה ששמה הולך לפניה. כלומר, החברה שקיבלה את הדירוג הגבוה ביותר בלשונית הביקורות של גוגל או שהומלצה לכם הכי הרבה פעמים. בשלב זה תצטרכו להציג את הקשיש ולהסביר אודות מצבו. תידרשו לספר אודות אורח החיים שלו, גילו והיכולות שלו, כדי שחברת ההשמה תוכל לבחור את המקום המתאים ביותר עבורו.

בית אבות

הדרך הנכונה לבצע בחירה של בית אבות, השלב ה – 3: בחירה בבית האבות המתאים ביותר

יש שלב ביניים שמתקיים בין השלב ה – 2 לשלב ה – 3. מדובר בשלב שבו חברת ההשמה יוצאת לדרך ובודקת איזה בית אבות הוא המתאים ביותר לדייר הפוטנציאלי (וזאת בהתאם למידע שנמסר בשלב הקודם). אתם צפויים לקבל כעת רשימה של בתי אבות מתאימים, כך שנותר לכם לבחור את זה המתאים ביותר מבחינת המיקום ושאר הקריטריונים שחשובים לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר בדרך הנכונה לבחירה של בית אבות. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולבחור.

בית אבות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר