מהם היתרונות במשקפי מולטיפוקל ומה המחיר שתשלמו?

עדשות מולטיפוקל.. שם שנמצא מצלצל לכל חובש משקפיים. מוצר מדהים וחדשני המחולל בשנים האחרונות מהפך בכל הקשור לעדשות למשקפיי ראייה, ומהווה פתרון מדהים וייחודי עבור כל מי שסובל מקושי ראייה בטווחים שונים ומשתנים ונאלץ להחזיק סוגים שונים של משקפיים בכדי לשפר ולחדד את הראייה שלו.

התעניינתם לאחרונה בעדשות מולטיפוקל? שמעתם את השם אבל לא הבנתם עד הסוף את היתרונות? לא בטוחים שזה המוצר שמתאים לכם?

וכמה כל הטוב הזה יעלה לכם? באנו לעשות לכם קצת סדר.

 

קהל יעד

לפני הכל, חשוב להבין אם יש לנו בכלל צורך ברכישת המשקפיים המשוכללות. אז למי מתאים לרכוש משקפיי מולטיפוקל?

אז קהל היעד המוכר מתאפיין בלקוחות עם קשיי ראייה, בטווח גילאים של 40+ המרכיבים כבר משקפי ראייה רגילים למרחק ומתחילים להרגיש את קשיי הראייה גם בראייה מקרוב / מרחק ביניים. ההידרדרות בראיה עם השנים או חבישת משקפיים לא כל כך איכותיות גורמות לכך שאיכות הראייה נחלשת וכתוצאה מכך סוג המשקפיים הרגיל לא נותן מענה לצרכים מגוונים של הלקוח. (ראיה מקרוב, רחוק, ביניים ) והוא נדרש לרכוש מספר סוגים שונים של משקפיים בכדי להקל על איכות הראייה הירודה שלו..

בדיוק עבור אנשים כאלה, עדשות המולטיפוקל נותנות מענה מכיוון שהן בעלות מספר מוקדים שונים ומשפרות את הראייה למספר טווחים בעדשה אחת.

 

יתרונות

אז אם הגעתם למסקנה הפשוטה שמשקפיי מולטיפוקל זה המוצר בשבילכם ואתם מעוניינים לרכוש אחד כזה, אתם תתקלו בפערים משמעותיים בין מחירי המשקפיים הרגילים לבין משקפיים מולטיפוקל מחיר. מה גורם לפער הזה? יתרונות העדשה !

חשוב להבין שעדשות מולטיפוקל הנם מוצר ייחודי ואישי המותאמת לכל לקוח באופן שונה. לדוגמא: אדם המבלה הרבה מול המחשב נזקק לעדשה ספציפית לראייה מקרוב. ועדשות המשקפיים יותאמו אליו באופן אישי.

דבר נוסף המשפיע על יוקר המוצר, הוא ההתחדשות הטכנולוגית, ממש כמו סמארטפון שיוצא לאור, כך גם עדשות המולטיפוקל מתחדשות כל הזמן על פי חידושים טכנולוגיים המשפרים את אורח חיינו באופן ישיר ומיידי.

 

כמה זה עולה?

אחרי שהבנו את הגורמים המשפיעים על יוקר המוצר, בואו ניגש לעיקר –

כמה זה עולה לנו?

אז במידה והלכתם על הבסיס תוכלו למצוא משקפיי מולטיפוקל בעלות של 600 ₪ לדגם הבסיסי ביותר, על עדשות איכותיות ומשודרגות יותר תאלצו לשלם מחיר שנע בין 1,500 ל – 8,000 ₪ !

כמובן שיש מאפיינים רבים שמשפיעים בסוף על המחיר, בהתאם לדרישה האישית של הלקוח, לסוג העדשה, סוג היצרן, ביקוש, ועוד..

 

סיכום  

אז מה שרואים משם לא רואים מכאן, ובשביל להשקיע היטב באיכות הראייה שלנו נשלם סכום לא קטן, אך שיפור איכות החיים שלנו יהיה שווה את זה. אז אם יש לכם צורך במשקפיי מולטיפוקל, גשו לאופטומטריסט הקרוב ותעשו בדיקה מקיפה וסקר מחירים בשוק. בהצלחה!

אישה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר