מה ההבדלים במחירים בין השתלת שיער בארץ ובטורקיה?

המדינה הראשונה שעליה אנחנו חושבים כאשר מדברים על השתלות שיער היא טורקיה. טורקיה אכן נחשבת למעצמה בתחום, אך בשנים האחרונות גם אצלנו בישראל נפתחות אופציות נהדרות בתחום. אם אתם עומדים לפני ביצוע של השתלת שיער, יש כמה נתונים שכדאי לקחת בחשבון מבחינה כלכלית. כאן נעזור לכם להבין איפה יצא לכם יותר זול לבצע השתלת שיער. 

 

השתלת שיער

השתלת שיער היא טיפול אסתטי שבו לוקחים זקיקי שיער פוריים בחלקים מסוימים בגוף ומשתלים אותם על גבי הקרקפת במקום זקיקי השיער שעליה שמתו כבר. לאור השיעור הגבוה של גברים הסובלים מהתקרחות השתלת שיער הפכה להיות פופולרית מאוד, במיוחד בקרב גברים ישראלים. אחד הדברים שכדאי לבדוק לפני שאתם פונים להליך כזה הוא השתלת שיער מחיר.

השתלת שיער

השתלה בטורקיה

השתלות שיער בטורקיה זוכות לפופולריות רבה קודם כל בגלל המחיר הזול שלהן. השתלת שיער היא לא טיפול שממומן על ידי משרד הבריאות ולכן מי שמבצע השתלה צריך לשלם את המחיר המלא בכוחות עצמו. טורקיה היא מדינה שבה המחירים מאוד זולים בשל אינפלציה חריפה שפוקדת את המדינה, ושנים רבות ישראלים נסעו אליה לביצוע של השתלות שיער בגלל המחיר.

בשנים האחרונות נפתחו בישראל מספר רב של מכונים להשתלות שיער. המכונים הללו מציעים לכם טיפולים איכותיים, אולם לעיתים המחיר שלהם עלול להיות גבוה מזה של השתלות השיער בטורקיה. יחד עם זאת, לא תמיד ההשתלה בטורקיה תצא לכם זולה יותר במבחן התוצאה. כאן נסביר לכם מהי הדרך הנכונה לביצוע של השוואת מחירי השתלות שיער בין ישראל לטורקיה.

 

בחירת מכון

להשוות בין השתלות שיער בישראל לבין השתלות בטורקיה זו השוואה מעט אמורפית. גם בישראל וגם בטורקיה פערי המחירים בין מכונים שונים יכולים להיות גבוהים מאוד. כאשר אתם מבצעים את ההשוואה, חשוב לבצע אותה בצורה קונקרטית בין מכונים שונים, ולא סתם באופן אקראי. בהקשר הזה, חשוב לבחור מכון שקיבלתם עליו המלצות ושעובד לפי התקן המחמיר ביותר.

השתלת שיער

טיסות ושהייה

כאשר אנחנו מבצעים השוואת מחירים, במקרים רבים העלות של ההשתלה בטורקיה תהיה זולה יותר. עם זאת, חשוב לזכור לכלול בחשבון הזה את המחיר של הטיסות ועלות השהייה בטורקיה. כאשר אתם טסים להשתלת שיער אתם לא יכולים להגיע ליום אחד ולחזור, ויש צורך להישאר בטורקיה במשך כמה ימים. לעיתים יחד עם ההשתלה עצמה המחיר יהיה יקר יותר מאשר בישראל.

 

לסיכום

טורקיה נחשבת אחד היעדים הכי פופולריים בעולם לביצוע של טיפולי יופי בכלל, והשתלות שיער בפרט. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר מכונים בישראל החלו להציע השתלות בשיער במחירים טובים יותר מאלו שהיו בעבר. כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים אל תשכחו לכלול בה גם את המחיר שתעלה לכם הטיסה לטורקיה. לא משנה באיזה אופציה תבחרו, אל תתפשרו על האיכות.

השתלת שיער

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר