מה הוא ביטוח מחלות קשות

מכירת ביטוחי בריאות הפכה זה מכבר לאחד התחומים המתפתחים במהירות הרבה ביותר בישראל. מבוטחים רבים אינם סומכים על ביטוחי הבריאות הסטנדרטיים וגם לא על ההרחבות שקופות החולים מספקות, במטרה להתמודד עם המספר העולה בהתמדה של חולים במחלות שונות, חלקן קשות. כתוצאה מכך, רכישת פוליסות ביטוח בריאות פרטיות נמצאת בתהליך מתמיד של עלייה. ואולם מבין פוליסות הביטוח הקיימות, פוליסת ביטוח מחלות קשות היא אחת מהפוליסות היותר פופולאריות. מהי בעצם פוליסת ביטוח מחלות קשות? עבור מי נועדה פוליסה מהסוג הזה ומה מייחד אותה מפוליסות ביטוח רפואיות אחרות? בשורות הבאות נתמקד בסוג חדשני ומעניין של פוליסות ביטוח, שרבים מאמינים שיש בהן כדי לתת תשובה מניחה את הדעת במקרים שבהם המבוטח אכן לוקה במחלה קשה שהפוליסה מתייחסת אליה.

 

פוליסת ביטוח מחלות קשות

פוליסת ביטוח מחלות קשות הינה פוליסת ביטוח שהמטרה שלה היא לפצות את המבוטח, אם בתקופת הביטוח מתגלה אצלו אחת המחלות המוגדרת כמחלה קשה ואשר נכללת במסגרת הכיסוי הביטוחי של הפוליסה. ההבדל העיקרי בין פוליסת ביטוח מחלות קשות לבין כל סוג אחר של ביטוח, טמון בעובדה שבביטוח מחלות קשות ברגע שהמתרחש מקרה ביטוח, כלומר המבוטח אכן חולה באחת המחלות שפוליסת הביטוח מתייחסת אליהן, זוכה המבוטח לפיצוי כספי בסכום שהוגדר מראש. אין כל התניה נוספת לקבלת הפיצוי, זולת עצם זיהוי המחלה הספציפית בגופו של המבוטח. זאת, לעומת סוגים אחרים של ביטוח רפואי המתנים את קבלת הפיצוי הכספי בקבלת אישורים למיניהם, והמיועדים באופן עקרוני לכיסוי התשלום עבור שירותים וטיפולים רפואיים שונים. ההיגיון העומד מאחורי שיטת הפיצוי הזאת הוא שמי שאובחנה אצלו מחלה הכלולה ברשימת הביטוחים, צפוי להוציא סכומי כסף גדולים, הן בשלבים הראשונים לאחר גילוי המחלה והן בהמשך. כיון שכך, וכיוון שבמקרים רבים העדר יכולת כספית חושף את המטופל להידרדרות מהירה במצבו הרפואי, עצם מתן הפיצוי במהירות מגדיל את הסיכוי של המבוטח לעבור את המחלה בשלום.

 

למי מיועד ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות מיועד למי שמבין את החשיבות הרבה ואת הסיכון המשמעותי בהעדר ביטוח מתאים. במקרה ביטוח, ההכנסה של המבוטח נפגעת מצד אחד, ומד שני ההוצאות מרקיעות שחקים. ביטוח מחלות קשות מונע, או לכל הפחות ממזער את הסכנה הזאת. אנשים שנמנים עם קבוצות סיכון למחלות מסוימות, חשוב שיתכוננו מראש למצב שבו המחלות האלה יופיעו, חלילה. אבל גם אנשים בריאים לגמרי המודעים לחשיבות הנושא, עשויים למצוא מענה לחששות שלהם בפוליסות ביטוח מותאמות אישית. בדרך כלל כוללות כל הפוליסות כיסוי ביטוחי לבעיות בסיסיות ומוכרות, וההבדל ביניהן נוגע למחלות או לבעיות רפואיות שהן מעבר לסטנדרט המקובל. אם מעניין אותך לדעת יותר בנושא, זה המקום בדיוק בשבילך. כדאי ליצור קשר מוקדם ככל האפשר והמקצוענים שלנו יחזרו אלים להמשך התהליך.

מבוטחים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר