מה כל מבוגר צריך לדעת על תזונה ודיאטה?

כל אדם מבוגר יוכל לכם שהגוף שלו הוא לא מה שהיה פעם. אנחנו פחות גמישים, חילוף החומרים שלנו איטי יותר והסיכון לחלות עולה בכל שנה. השינוי לא קורה רק אצלכם, וזה לא בגלל שעשיתם משהו לא בסדר – זה הטבע של הגוף האנושי. אבל אפשר להאט את הזדקנות הגוף.

תזונה נכונה ואורח חיים בריא טובים לא רק לגוף, אלא גם לנפש. אולם, כחלק מהעובדה שאנחנו אנשים מבוגרים – יש לנו גם המון מחויבויות ומשימות. לא תמיד יש לנו זמן לטפל בגוף שלנו, לבנות ארוחות בריאות או לעשות ספורט בכמות מספקת.

אז איך תוכלו לשמור על הגוף שלכם כשאתם אנשים בוגרים ו-"קצרים בזמן"? התשובה לכך נמצאת אצל דיאטנית קלינית – וליתר דיוק דיאטנית קלינית אונליין. הטקסט נכתב תוך התבססות על מידע מהאתר https://sonyaholzer.co.il של הדיאטנית הקלינית סוניה הולצר.

 

מה עושה דיאטנית קלינית

דיאטנית קלינית, או בעברית צחה – תזונאית, היא למעשה אישה שיש לה רישיון ממשרד הבריאות לעסוק בתחום התזונה הרפואית. כדי לקבל רישיון כזה, על התזונאית לעבור מסלול לא קצר. ראשית, עליה לסיים בציונים גבוהים דיים תואר אקדמי במדעי התזונה. לאחר מכן יהיה עליה גם לעבור התמחות במסגרת ציבורית ובמסגרת קהילתית. רק לאחר כל אלה – היא תוכל לגשת למבחן הרישוי.

דיאטנית קלינית תסייע לכם קודם כל לבנות תפריט בריא ומאוזן, ולסדר את שגרת יומכם כך שתשמרו על אורח חיים בריא. לאחר מכן הדיאטנית הקלינית תפגוש אתכם בקליניקה ותעקוב אחרי ההתקדמות שלכם. גם לאחר שתשיגו את היעד שלכם, הדיאטנית הקלינית תמשיך לשמור איתכם על קשר כדי לוודא שאתם מצליחים לשמר את התוצאות.

 

פגישה עם דיאטנית אונליין

כפי שכבר ציינו, לאנשים מבוגרים אין תמיד זמן לפגישות קבועות במהלך השגרה שלהם כדי לוודא שהם שומרים על אורח החיים הבריא שלהם. לכן, טוב לדעת שניתן לקבוע פגישה עם דיאטנית אונליין. פגישה עם דיאטנית דרך האינטרנט יכולה לסייע לא רק בשמירה על רצף הפגישות, אלא גם לגשר על פערים כמו מרחק גאוגרפי, לו"ז עמוס ועוד.

 

למה חשוב שיהיה ליווי צמוד של דיאטנית קלינית בין הפגישות

ליווי צמוד של דיאטנית בין הפגישות בקליניקה יכול להתבצע גם באמצעות הווצאפ או בשיחת וידאו בזום. ליווי צמוד של דיאטנית בין הפגישות הוא חשוב מאוד משום שאם יש לכם קשיים או התלבטויות – כדאי מאוד לפתור אותם בהקדם. בנוסף, לא כל מה שמתכננים מצליח לצאת לפועל. ליווי צמוד בין פגישות עוזר לכם להתאים את התוכנית יחד עם הדיאטנית הקלינית שלכם בנוחות ובקלות.

 

סיכום

לסיכום, כל מבוגר צריך לדעת כמה חשוב ללכת לתזונאית קלינית. ברור לנו שאתם אנשים עסוקים, ושאתם לא יכולים לחיות סביב הקליניקה של הדיאטנית שלכם. לכן טוב לדעת שניתן לקיים פגישות או ליווי דרך האינטרנט.

מזלג

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר