3 מוצרים טבעיים שאפשר להכין מהם תרופות סבתא

אם אתם לא מרגישים טוב, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להוציא את עצמכם בכוח מהבית כדי לקנות תרופות בבית המרקחת. שכן, יכול להיות שיש לכם את המוצרים הטבעיים שאפשר להכין מהם בקלות תרופות סבתא שיקלו על המצב שלכם. אז תישארו אתנו, קראו את השורות הבאות בעיון ותגלו אם הצלחנו לחסוך מכם את היציאה  מהבית.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שגילינו שלסבתא שלנו יש תמיד 3 מוצרים טבעיים בבית. זה אולי נשמע לכם מוזר, אבל תחשבו על זה שאתם מגיעים לבית של סבתא שלכם ויודעים שתמיד יהיה על המדף במטבח שלה את שלושת המוצרים הבאים:

  • דבש
  • לימון
  • ג'ינג'ר

אנחנו יכולים להישבע שמאז שאנחנו זוכרים את עצמנו, המדף תמיד היה מלא בשלושתם. תמיד קראנו לו מדף הקסם פשוט כי נדמה היה שהוא ממלא את עצמו. בשלב מסוים הבנו שמדובר במוצרים טבעיים שמאפשרים לסבתא שלנו לצאת ממחלות ויראליות והבנו שכולם צריכים להכיר אותם מקרוב. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

תכירו את תרופת הסבתא ה – 1 שאפשר להכין מהמוצרים הטבעיים הללו

אם אתם שומעים כל הזמן על תרופות סבתא  ואין לכם מושג על מה מדובר, כדאי שתדעו שמדובר בסך הכול ברקיחה של תרופות טבעיות ממוצרים שיש לכם בדרך כלל בבית (ואם אין לכם חלק מהם, דעו שתמיד אפשר להשיג אותם די בקלות). התרופה הראשונה שתוכלו להכין מהמוצרים שצוינו לעיל זו תרופה לטיפול בכאבי גרון חזקים. ראוי לציין שאת המוצרים הללו יש להוסיף אל תה ורק לאחר מכן להוסיף את הלימון, הג'ינג'ר והדבש.

 

תכירו את תרופת הסבתא ה – 2 שאפשר להכין מהמוצרים הטבעיים הללו

אם יש לכם ברונכיט (דלקת חריפה בקנה הנשימה) אתם צריכים פשוט לערבב את שלושת המוצרים בקערה קטנה ולמרוח אותם על החזה. שכן, מדובר במשחה ביתית שתאפשר לריאות שלכם להרגיש הרבה יותר טוב. יש מי שבוחרים גם למרוח אבקת חרדל ושמן זית במקום שלושת המוצרים הללו, אבל זו המלצה עבור מי מכם שאין להם את המוצרים הבסיסיים הראשוניים בבית.

 

תרופות סבתא זה לא מספיק

ראוי לציין שתרופות סבתא לא פותרות את כל הבעיות. שכן, במרבית המקרים, בנוסף לתרופות הללו, צריך לשים לב שאתם צורכים כמות מספקת של מים ונחים בהתאם. אם אתם רואים שיש החמרה במצב, כדאי לגשת לרופא המשפחה המטפל כדי לבדוק את המצב. מכיוון שלעיתים מתברר שיש צורך בטיפול באמצעות אנטיביוטיקה או תרופות חזקות אחרות שמטרתן לעצור את התפתחות הדלקת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 המוצרים הטבעיים שאפשר להכין מהם תרופות סבתא שיקלו עליכם בעת חולי. כעת, נותר לכם רק להכין תה או משחה מהחומרים האלה. מאחלים לכם שתרגישו טוב ותחלימו במהרה.

דבש ולימון

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר