כיצד נחליט מצב רוח חיובי על ידי עיצוב הבית והמטבח?

הכניסה לבית שלכם היא אולי אחד מהרגעים הכי חשובים שאתם יכולים לדמיין מידי יום ביומו.

הרי ברור לכל אחד עד כמה לבית יש משמעות עמוקה מבחינת רגשית ואיך אפשר להשפיע על האופן שבו אתם חווים את החיים כאשר יש לכם פינה חמה ומנחמת להגיע אליה כל יום.

זוהי בדיוק הסיבה שבגללה רבים מאוד מבעלי הנכסים בישראל רוצים להשקיע את כל מה שיש להם בעבודה סיזיפית על עיצוב הבית.

עוד לפני שאתם נכנסים לסלון החדש או בוחרים את כלי המיטה המדהימים שיקבלו את פניכם בחדר השינה, חשוב להבין מה הוא הסגנון העיצובי שיגרום לכם להרגיש הכי טוב שיש בכל חדרי הבית השונים.

אתם לא חייבים להיות מעצבי פנים, כדי להביא לידי ביטוי את כל החלומות העיצובים שלכם.

אבל מומלץ מאוד אפילו לעבוד על פי כמה כללי עיצוב שישרתו את הבית שלכם נאמנה.

 

שלוש דרכים מעולות להפוך את הבית שלכם למקור אנרגיה מדהים

עכשיו, כאשר ברור לכם עד כמה אתם רוצים לאפשר לעצמכם לחיות בבית מעוצב בצורה חיובית, הגיע הזמן לצאת לעבודה. וכדי לעזור לכם לצלוח את משימת העיצוב, אספנו לכם שלושה טיפים מנצחים לעיצוב בית ומטבח חיוביים:

 

משחקי צבעים אלגנטיים

לצבעים יש השפעה על האופן שבו אנחנו מרגישים. מחקרים מדעיים הוכיחו כי שימוש בצבעים שהם מרגיעים את העין, כמו צבעי קרם וירוק יכול לעזור לכם להיכנס לחלל מכיל ומכבד הרבה יותר. אתם כמובן רוצים למצוא את הצבעים המתאימים ביותר לקונספט של הבית שלכם אבל דעו לכם שיש פלטות צבעים שתמיד יכולות לנצח. אל תהססו להיעזר בשירותיו של מעצב פנים מומחה כדי לבחור את פלטת הצבעים שלכם.

 

שימוש באלמנטים מן הטבע

אם אתם רוצים להכניס קצת צבע מהטבע, שווה לכם לחשוב על שירותי דקוריישן 2000 צמחיה מלאכותית כפתרון הולם. אתם יכולים למצוא את כל סוגי הצמחים והפרחים מבלי להשקיע משאבי זמן וגידול של הצמחים בעצמכם.

 

יצירת אזורי ישיבה מוגדרי ונוחים

בית שכיף להיות בו הוא בית שכיף לשבת בו להירגע ולנוח. כך שזה ממש לא מפתיע לגלות שרבים מבעלי הבתים רוצים לדאוג קודם כל לאזורי ישיבה מפנקים ורק לאחר מכן לחשוב על פתרונות עיצוב למטבח. כמובן שאתם רוצים לבחור את המיקום הנכון ביותר ליצירת פינת ישיבה, בהתאם לעקרונות כמו פנג שואי או עיצוב חלל פנים מודרני.

 

 גם כאשר אין לכם ניסיון – אפשר ליצור את הבית האולטימטיבי

ככל ואתם מעוניינים להשקיע משאבים ביצירת חלל עבודה ומגורים נעים ומזמין, יש לכם כיום אפשרויות רבות הרבה יותר לעשות זאת. שיחת טלפון אחת אל מעצבת פנים מומחה ותגלו שיש לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להפוך את הבית שלכם ליצירת עיצוב פנים מרגיעה במיוחד.

 

חלל מעוצב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר