איך חברת סונוביה תורמת לסביבה

נתחיל ממה זאת חברת סונוביה. חברת סונוביה היא חברה ישראלית האחראית על טכנולוגית טקסטיל חדישה – טכנולוגיה אולטרסונית ירוקה – בה מוטמעים ננו – חלקיקים בבד היוצרים הגנה כנגד וירוסים וחיידקים. מוצריהם הם מסכות כנגד וירוס הקורונה, קלין – קייס וציפיות.

 

מוצרים רב פעמיים

מוצרי סונוביה הם מוצרים רב פעמיים המתאימים לשימוש חוזר וניתנים לכיבוס. כך שבמקום לזרוק לדוגמה את המסכה לפח ובכך לייצר עוד פסולת לסביבה ולשמר את החיידקים על המסכה עד שהיא תתכלה, ניתן לשטוף את המסכה אפילו במכונת הכביסה ולהשתמש בה שוב ובכך לשמור על סביבה נקייה מפסולת מסכות ונקייה מחיידקים.

 

נטרול וירוסים, חיידקים ופטריות

בניגוד למוצרים של חברות אחרות, סונוביה מציעה לא רק סינון (פילטור) של החיידקים, הווירוסים והפטריות במוצריה, אלא גם נטרול של מעל ל – 99% מהחיידקים, הווירוסים והפטריות. כך שאם רכשתם מסכות פנים בעקבות נגיף הקורונה, או קלין – קייס לשמירה על הדברים שלכם, או אפילו ציפית לכרית לשינה טובה בלילה, תדעו שאתם בטוחים מזיהומים.

 

שימושים מסחריים

על ידי שיתוף פעולה בין סונוביה לחברת דלתא (המייצרת בגדי ספורט, מוצרי אופנה והלבשה תחתונה) דלתא תשלב בייצור של בגדיה את הטכנולוגיה הירוקה של סונוביה ובכך לא רק שתייצר בגדים המגנים על הלקוחות מפני זיהומים, אלא גם תפחית את השימוש בכימיקלים בעת הייצור מאחר והטכנולוגיה של סונוביה מייצרת בדים מחומרים ידידותיים לסביבה ומופחתי כימיקלים.

 

יעילות לאורך זמן

מוצרי סונוביה לא רק שמגנים מזיהומים וניתנים לכיבוס, אלא שיעילותם אינה פוחתת. ניתן לחשוב שמרוב כיבוס הבדים שמרכיבים את המסכות, הקייסים והציפיות יאבדו מיעילותם ובעצם יפסיקו לנטרל את הזיהומים ולסנן את החיידקים.

אך לא כך הדבר, הוכח מדעית שבדי סונוביה ממשיכים לנטרל את החיידקים לאחר מספר רב של כביסות (נבדק מעל 50 כביסות) באותה הרמה בה נטרלו את החיידקים ביום שקניתם אותם. קנייה חד פעמית בעצם מפחיתה את זיהום הסביבה מאחר ואין צורך לחדש את המוצר בתדירות דחופה ולכן הוא לא נזרק.

 

לסיכום

חברת סונוביה תורמת לסביבה במספר אופנים:

מוצרים רב פעמיים – מוצריה (מסכות פנים, קייסים וציפיות) ניתנים לכיבוס ולשימוש חוזר ולכן לא ייזרקו ויזהמו את הסביבה.

נטרול וירוסים, חיידקים ופטריות – בניגוד לבדים של חברות אחרות המציעים סינון חיידקים, מוצרי הטקסטיל של סונוביה מציעים נטרול של מעל ל – 99% מהחיידקים ובכך מבטיחים לכם שימוש נטול זיהומים.

שימושים מסחריים – על ידי שיתוף פעולה עם חברת דלתא המייצרת בגדים, בגדי ספורט והלבשה תחתונה, סונוביה מבטיחה ייצור של בגדים מחומרים ידידותיים לסביבה ומופחתי כימיקלים. כך הסביבה נשארת נקייה יותר והלקוחות בטוחים מזיהומים.

יעילות לאורך זמן – היה ניתן לצפות שהמוצרים של סונוביה בהיותם רב פעמיים יאבדו את יעילותם לאחר מספר רב של כביסות. הוכח מדעית שהם יעילים בנטרול החיידקים באותה הרמה של השימוש הראשון.

איך חברת סונוביה תורמת לסביבה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר