עייף כל היום? רעב כל היום? 5 תוספי תזונה שייקלו לך על החיים

כאשר אנשים מתלוננים על חוסר נוחות בחיים כמו עייפות יתרה, רעב, חולשה ועוד.. במקרים רבים מדובר בחוסרים שהגוף מרגיש בהם והוא דורש עוד מהם. דרך נהדרת לספק לו חוסרים אלו הם דרך תוספי תזונה שיסדרו לכם את המערכת. איך עושים זאת?

 

תוספי תזונה

תוספי תזונה הם מוצרים שמגיעים בצורת כמוסות/ טבליות/ משקאות או צורות נוספות. תוספי התזונה מכילים ויטמניים, מינרליים, חומצות אמינו או חומצות שומן ובעצם כל רכיבי תזונה שמגיעים מהטבע ולפעמים הם חסרים בגופינו כך שיש להשלימם בצורה אקטיבית ולא רק דרך צריכה של מזון. תוספי תזונה מומלצים לציבור כמו צמחוניים/טבעוניים, תינוקות, נשים בהריון וכל מי שחש בחוסר או צורך להשלים חוסרים.

 

ויטמין D

ויטמין D מסייע לגוף שלנו לקלוט סידן, הסידן חשוב בעיקר לבריאות העצם ומחסור שלו יגדיל את הסבירות לחלות, כאבי גב ועצמות, נשירת שיער. קליטת ויטמין ה D מתקיימת בעיקר בשהייה באור השמש אך מחקרים מראים שלמרות המדינה החמה בה אנחנו חיים כ -40 אחוז מהאוכלוסייה אינה מקבלת מספיק ממנו ולכן הוא ויטמין נפוץ במיוחד.

 

מגנזיום

מגנזיום הוא רכיב תזונתי חיוני גם בעיקר לבריאות העצמות שלנו וגם להפקת אנרגיה. מגנזיום הוא מינרל שגם אחראי על הרגעת מערכת העצבים שלנו. המגנזיום נמצא בכמות גבוהה במזונות כמו דלעת, תרד, ארטישוק, פולי סויה, שעועית, טופו ואגוזים. צריכה של מזונות אלו או של תוספי תזונה יכולה להקל על בעיות שינה, וויסות של מערכת השרירים והעצבים.

 

סידן

אנשים רבים צריכים להשלים את צריכת הסידן שלהם באמצעות תוספי תזונה ולא רק דרך צריכת ויטמין D שמסייע בקליטת הסידן. צריכה של סידן יכולה להיות הגנה תזונתית מעולה עבור אובדן של צפיפות עצם בעיקר אצל נשים שתהליך זה מתחיל בזמן מוקדם יותר מגברים.

 

אבץ

מחסור של אבץ נמצא בעיקר אצל אנשים מבוגרים ובנוסף אצל מי שחווה מתח רב. האבץ תומך במערכת החיסונית שלנו, הוא מאפשר לגוף שלנו להשתמש בפחמימות, חלבון ושומן עבור ייצור אנרגיה. בנוסף כמות מספקת שלו בגוף תסייע בריפוי טוב של פצעים. התזונה הישראלית אינה עשירה במזונות בעלי אבץ ובנוסף הגוף אינו מסוגל לאחסן אותו לזמן רב ולכן מומלץ לקחת אותו כתוספת מזון לאנשים רבים.

 

ויטמין B12

ויטמין B12 הוא ויטמין חשוב במיוחד לאנשים שאינם אוכלים בשר או ממעיטים בו ולכן הוא נפוץ במיוחד בעידן בו אנחנו חיים. ויטמין זה פועל לשמירה על בריאות העצב ותאי הדם של הגוף. B12 עוזר בייצור של DNA בכל התאים והוא חשוב מאוד בעניין יכולת הזיכרון שלנו.

 

לסיכום

היום אינינו מקבלים את כל הוויטמינים שהגוף שלנו צריך כיוון שכל האוכל עובר תהליכים עיבוד חזקים ולכן אנשים רבים צורכים תוספי תזונה שחשובים לתפקוד בריא של הגוף.

קופסת כדורים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר