פוקחים את העין השלישית: הכל על הקריסטלים השונים

האם אתם בעניין של קריסטלים? רוב הסיכויים שיש לכם אחד או שניים – או אולי מגירה שלמה מהם. הנה איך הם פועלים, למטרות רוחניות: קריסטלים רוטטים מאנרגיה, וכשאתם מחזיקים אחד קרוב, זה מתחבר לוויברציות שלכם ומשפיע על האנרגיות הרוחניות שלכם.

לכל גביש יש רטט ייחודי, וכל אחד משמש בצורה שונה. חלקם טובים לשינה, חלקם לתשוקה, חלקם לשאפתנות, חלקם לבהירות מחשבתית… רוב הסיכויים שאם יש מצב רוח או מטרה, יש קריסטל שיתאים.

 

הכל עניין של צבע

הצבע של גביש הוא הדרך הקלה ביותר לזהות את תכונותיו. הרבה מזה הוא גם די אינטואיטיבי, כמו העובדה שאדום (נחשו מה) משויך בדרך כלל לדם ואש, ולכן זה קריסטל נהדר שיעזור לכם להגיע ללב העניינים או לעורר את התשוקות שלכם. כל צבע של קריסטל והתכלית שלו, כאשר כל צבע מתקשר ישירות לסוג האנרגיות שקריסטל מסוים יכול להעניק לכם.

הכל עניין של צבע

סוגים שונים של קריסטלים

קריסטלים אדומים נוטים להיות קשורים לאומץ, כוח, פעולה, אסרטיביות, תשוקה מינית ועוצמה. קריסטלים אדומים עובדים מהר ומגיעים ללב העניינים. לשמור אחד מתחת למזרן שלכם או ליד המיטה שלכם הוא רעיון טוב – או לתשוקה מינית, תחוב איפשהו ליד הירכיים שלכם (כמו בכיס שלכם), או פשוט בחדר השינה שלכם. דוגמאות: קרנליאן, אודם, נופך, אגת אש, ג'ספר אדום.

אובסידיאן שחור קריסטלים שחורים נוטים להיות קשורים לשינוי, צער, הגנה נפשית וחסימת השפעה שלילית. כאשר אתם מרגיש שאתם מותקף או סביב רעילות, מומלץ לשמור איתכם קריסטל שחור. אובסידיאן שחור משמש גם להגנה על הבית והרכוש שלכם, זה מתנהג כמו מגן. אשר עוטף את הבית שלכם באנרגיות הנכונות על מנת לספק לכם את השקט הנפשי הנחשק. דוגמאות: טקטיט, אובסידיאן, אלמוג שחור, אוניקס שחור.

קוורץ ורוד  החנו קריסטל גביש ורדרד זה נפלא לשימוש בעת גילוי אהבה ומערכות יחסים חדשות. או, אם כבר תקועים ברכבת הרים רגשית, הרוז קוורץ מעודד פיוס ואמפתיה. עוד יתרון? אומרים שזה מביא לתחושת שלווה פנימית – לא משנה מצב היחסים שלכם. לצד החמימות החיונית שתוסיף חום ואהבה לכל חלל בביתכם.

סיטרין אומרים כי קריסטל סיטרין, זן צהוב עז של קוורץ, עוזר למי שמרגיש תקוע. עבור טלטלה מיידית של ביטחון, אנו מציעים להניח סיטרין על הבטן או צ'אקרת מקלעת השמש בזמן מנוחה. הקריסטל כביכול ישחרר את האנרגיה המסוקסת בפנים וישחזר אווירה טובה. בנוסף לאנרגיות שהוא יעניק לביתכם.

סוגים שונים של קריסטלים

איך להשתמש בקריסטלים שלכם

ראשית, יש את היסודות: מדיטציה עם קריסטלים; הנח אותם במקומות נוחים בביתכם; להחביא אותם מתחת לכרית שלכם; הכניסו אותם לכיס שלכם לריפוי תוך כדי תנועה. כל מקום שבו תניחו את הקריסטלים שלכם יוכל ליהנות מהמעטפת האנרגטית של קריסטלים איכותיים.

פוקחים את העין השלישית: הכל על הקריסטלים השונים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר