ציפוי חרסינה לשיניים – כבר לא מותרות

בעבר, ציפוי חרסינה לשיניים היה נחלתם של כוכבי הסרטים, ושאר הסלבס המצליחים.

עם הזמן, התופעה התפשטה, וכיום ניתן לראות אנשים רבים מסתובבים עם שיניים לבנות מבריקות, ממש כאילו הם יצאו מסרט.

למעשה, הם יצאו ממרפאת השיניים הקרובה.

זה לא סוד שציפוי חרסינה לשיניים הוא כבר מזמן לא נחלתם הבלעדית של הכוכבים.

במאמר זה תקבלו את כל התשובות לשאלות הכי בוערות בנושא ציפוי חרסינה לשיניים.

 

ציפוי חרסינה לשיניים – למה זה טוב?

במילה אחת – אסתטיקה. בעידן המודרני, שיניים לבנות הפכו ממש לסטנדרט, והן כבר מזמן לא מותרות. בעולם בו שולטות הרשתות החברתיות, כולנו רוצים להיראות טוב במציאות בדיוק כמו שאנחנו נראים עם אחד הפילטרים האהובים עלינו. ציפוי חרסינה לשיניים יכול לפתור מגוון בעיות רפואיות, עליהן נפרט בהמשך. יחד עם זאת, בראש ובראשונה, מהותו העיקרית של ציפוי חרסינה לשיניים היא אסתטית.

 

מי באמת צריך את זה?

נכון, ציפוי חרסינה לשיניים יתן לשיניים שלכם מראה לבן בוהק, בדיוק כמו של הכוכבים. עם זאת, מדובר בסטנדט חברתי, ולא בצורך אמיתי. קיימים אנשים עם בעיות רפואיות מסוימות, אשר להם יש צורך אמיתי בציפוי חרסינה לשיניים. ראשית, תיקון שברים בשיניים. שיניים שכבר התחלפו לא צומחות שוב, ולכן שן שנשברה תישאר שבורה, אלא אם יטפלו בה. מקרה נוסף בו משתמשים בציפוי חרסינה לשיניים הוא אבדן חומר שן, המוביל להיחלשות השן ולמראה שאינו אחיד. המצב יכול להיות מטופל על ידי עיבוי השן בעזרת ציפוי חרסינה. המקרה האחרון אליו נתייחס הוא מקרה של אבדן זגוגית השן, אשר גם בו ניתן לטפל על ידי ציפוי חרסינה לשיניים.

 

איפה אפשר לעשות את זה?

ניתן לקבל טיפול של ציפוי חרסינה לשיניים במרפאות ייעודיות, בעיקר פרטיות. עם זאת, יש לבחור את המרפאה בה תקבלו את הטיפול בקפידה. הסיבה לכך היא שציפוי חרסינה לשיניים הוא פרוצדורה עדינה ומורכבת, ממש אומנות, ואומנות מסוג זה צריכה להיעשות בידיו של אמן. אז כן, על פניו, קיימים מקומות רבים בהם תוכלו לעשות ציפוי חרסינה לשיניים, אך עליכם לבחור בקפידה, ולקבל את הטיפול רק אצל מקצוען.

 

כמה זה עולה?

שאלה השאלות – כמה בעצם עולה התענוג הזה? מבלי עכבות מיותרות, מחיר ציפוי חרסינה לשן בודדת נע בין 2,000 שקלים חדשים ל- 6,000 שקלים חדשים. אמנם המחיר הגבוה נשמע כמו הרבה כסף עבור שן בודדת, אבל יש לזכור את העובדות החשובות הבאות: ציפוי חרסינה מחזיק 10-15 שנים, הוא בעל אסתטיקה מעולה, והוא עמיד מאוד לשינויי צבע ולשברים. סך הכל, ציפוי חרסינה לשיניים הוא האופציה הטובה והמשתלמת ביותר.

 

סיכום

ציפוי חרסינה לשיניים יאפשר לכם להסתובב בגאון, עם חיוך יפה ומרשים, בדיוק כמו בסרטים. בין אם מדובר בצורך אסתטי או רפואי, ציפוי חרסינה לשיניים יאפשר לכם לקבל חיוך לבן ויפה. אם תרצו לבצע את התהליך, תצטרכו לפנות למרפאת שיניים המתמחה בתחום, וגם להיפרד מסכום כסף גבוה, אך מאוד משתלם. בהצלחה!

 

שיניים קדמיות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר