מה הקשר בין אמן חושים לבריאות הנפש?

כנראה שרובכם ספקנים לגבי משמעות המונח אמן חושים – מהי האמנות הזאת? האם היא תשפיע עליי או על החושים שלי? אז בואו נרגע, אמן חושים קודם כל משלב מיומנות פסיכולוגית בלבד, תחבולות ידיים, טכניקות זיכרון והשפעה על מחשבות הקהל בצורה שאינה הכרתית. אז איך באמת ישפיע עלינו המופע?

 

מהי אמנות חושים?

אמנות חושים איננה מתבססת על מעשי קסמים, טריקים, זריזות ידיים או כוחות על כמו שנהוג לחשוב. אמנות חושים היא שימוש בטכניקות פסיכולוגיות ומנטליות, המבוססים על הבנת המוח האנושי והאופן שבו אנשים נוהגים לחשוב. הופעה של אמן חושים מקצועי היא לרוב סוחפת, והקהל יוצא מבולבל ומתועתע כשהוא לא מצליח להבין מה התרחש על הבמה.  אמן החושים יקרא את המחשבות שלכםֿ, יעביר לכם את מחשבותיו, יקרא את שפת הגוף שלכם על כל צורותיה ויעשה ממנה מטעמים.

 

איך תרגילי החשיבה משפיעים על המוח שלנו?

בעת הופעה של אמן חושים הקהל הוא חלק בלתי נפרד מהמופע. בכל תרגיל ותרגיל הקהל מעורב- מנסה לנחש, להבין, ״לעלות״ על הקסם וכשלרוב המוח פשוט לא מצליח להבין איך הדבר נעשה. במופע של אמני חושים נעשים תרגילים שונים של קריאת מחשבות, ניווט מחשבותיו של המופעל, חיזוי העתיד הקרוב וכניסה למוחו של האדם. אך לפני שתלחצו כל אלה לא פוגעים בנו כמובן באיזה שהיא צורה אלא קוראים באמצעות מיומנויות פסיכולוגיות וחשיבתיות מסובכות שאותן תרגלו האומנים במשך שנים.

 

אם כך, כל אחד יכול להיות אמן חושים?

לא. בדיוק כמו שכל אחת מאיתנו נולד עם תכונות אופי ספציפיות מפותחות מאוד כך גם הם נולדו עם יכולות אינטואיטיביות גבוהות עד בלתי נתפסות של הבנת הסיטואציה, המתרחש והאדם שמולם. אמני החושים יודעים לחוש בכל רמ"ח איבריהם, את האדם שמולם על כל תנועה, מצמוץ ובליעה של רוק וכך לחזות מה יבחר להגיד או לעשות. אנשים שיודעים את אמנות החושים לרוב נולדו לזה או למדו במשך שנים את האמנות עד לדרגת פיתוח שהיא בגדר הבלתי אפשרית.

 

איך נדע אם המופע מתאים לנו?

מופע אמנות החושים תלוי מאוד באמן, עד כמה הוא מקצועי ובעל ניסיון. אם תבחרו באמן מנוסה ובעל וותק האירוע שלכם ללא ספק יכול להיות הצלחה. אמן חושים יכול להתאים את עצמו לקהלים שונים בגילאים שונים ובמקומות שונים ולגרום לכולם לצחוק, להתרגש, להיסחף ובעיקר לתפוס את הראש ולהשמיע קולות תדהמה. מופע אמנות החושים שובר את כללי החשיבה הרגילה, וגורם לנו לצאת מגבולות המוח הבסיסים שלנו לעבר מחוזות של טלפתיה ופסיכולוגיה.

אם החלטתם להביא את האמן לאירוע שלכם, בחרו באומנים בעלי ניסיון שיתנו לכם מופע מקורי ומיוחד ויתאימו את ההופעה שלהם באופן אישי לאירוע שלכם, כך שאתם והאורחים שלכם לא תאמינו למה שעיניכם רואות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר