3 דרכים לשיקום לאחר מתיחת סנטר

מתיחת סנטר הפכה בשנים האחרונות לאחד הטיפולים האסתטיים הכי מבוקשים במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל.

הסיבה לכך היא פשוטה מאוד – ככל שחולפות השנים הסנטר הופך למטרד אמיתי עבור נשים רבות וגברים רבים, היות והעור שלהם הופך להיות הרבה פחות גמיש ומתוח, ובמקביל מצטברות בגופם יחידות שומן עודפות.

היות ומתיחת סנטר היא טיפול נפוץ כל כך, היום אנחנו רוצים לספר לכם על 3 דרכים לשיקום לאחר מתיחת סנטר, שיוכלו להפוך את הליך ההחלמה שלכם להרבה יותר מהיר, קל ופשוט.

 

מתיחת סנטר – מה זה אומר בכלל?

כשמדברים על מתיחת סנטר, מדברים על טיפול שבמסגרתו ניתן לבחור באחת מתוך כמה שיטות להעלמת מראה הסנטר הכפול, שנראה כמו שכבת שומן עודפת ולא אסתטית. מתיחת סנטר ניתן לבצע באמצעות המסת שומן על ידי זריקה, גלי רדיו או לייזר, וניתן גם לבצע שאיבת שומן מהסנטר בשיטה נפרדת.

מדובר כאן על הליך פשוט יחסית, שבסופו תתקבל תוצאה של עור מתוח ובלי שכבות עודפות של שומן, שפוגמות במראה החיצוני האסתטי של האדם.

 

שיקום לאחר מתיחת סנטר – ככה תעשו את זה

על מנת להצליח ולבצע שיקום מוצלח אחרי ביצוע של נק טייט – מתיחת סנטר, חשוב מאוד לתת לגוף מנוחה. בסופו של דבר, אמנם ההליך הוא פשוט באופן יחסי, אבל חשוב להקפיד על מנוחה שתאפשר לסנטר לנוח ולהשתקם. נסו להימנע בימים שאחרי מתיחת הסנטר ממגוון פעולות שעלולות להכביד ולהקשות על הפנים שלכם.

דבר נוסף – היות והסנטר מחובר באופן ישיר אל הפה, הימנעו מפעולות אינטנסיביות מדי של הפה, כמו אכילה של מאכלים שמצריכים פתיחת פה גדולה ונגיסות חזקות, דיבור מהיר ורב ועוד. אין הדבר אומר שאתם צריכים להימנע באופן מוחלט מהפעולות האלו, אך מומלץ להפחית בהן כמה שניתן.

כמו כן, פעולות מאומצות של הגוף כמו קיום אימוני כושר, למשל, מומלץ להמתין איתן במשך לפחות כמה ימים אחרי מתיחת הסנטר.

 

הקפדה על הוראות הרופאים המטפלים לשם שיקום לאחר מתיחת סנטר

מעבר לכל הפעולות שציינו כאן למעלה, חשוב להיות קשובים במאת האחוזים להוראות הרופאים שיבצעו עבורכם מתיחת סנטר. ייתכן שתקבלו הוראות להתנהלות מסוג כזה או אחר, נטילת תרופות משקמות או מריחת חומרים, קרמים ומשחות לשיקום. ככל שתקפידו עליהם, בהתאם להוראות הרופאים כמובן, ככה תוכלו להבטיח הליך החלמה פשוט וקל.

מתיחת סנטר יכולה להיות מורכבת או פשוטה – בהתאם לבחירה שתבצעו

דבר נוסף שבדיעבד יוכל גם לשפר בצורה משמעותית את הליך השיקום שלכם, הוא הבחירה שתבצעו לגבי הקליניקה שבה תעברו מתיחת סנטר. בחירה בקליניקה טובה שיודעת מה היא עושה ועושה את זה טוב, תוכל להבטיח לכם מעבר פשוט של ההליך, וכמובן גם הליך החלמה הרבה יותר פשוט בהתאם. מאחלים לכם שיקום זריז והמון בהצלחה!

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר