שמן קנאביס רפואי – תרופה טבעית לכאבים כרוניים

אם זאת כותרת למאמר, באמת שאפשר לעצור פה. כל מילה מיותרת.

שמון קנאביס רפואי מציג תפיסה חדשה בכל הנוגע לכאבים כרוניים ודרכי הריפוי שלהם.

מחולים שמתמודדים עם מחת הסרטן והטיפולים המורכבים ועד למטופלי שמן קנאביס שסובלים מכאבים כרוניים אחרים, שמן קנאביס משנה את הגישה וההתמודדות עם כאבים שונים.

 

שינוי הגישה הרפואית

מאז כניסתו המחודשת של הקנאביס רפואי לסל התרופות, חל שינוי עצום בתפיסת הרפואה להתמודדות וטיפול; גם שכולל כאבים כרוניים, וגם טיפול שמיועד למנוע כאבים כרוניים. מה הכוונה? עד כניסתו חזרה לשוק התרופות, חולים שמתמודדים עם מחלת הסרטן היו מקבלים כדורים נגד הכאבים, הבחילות, מצבי הרוח ועוד המון מצבים נפשיים ובריאותיים שבאים בהתמודדות עם המחלה. הקנאביס הרפואי ושיפורו עם הזמן בזכות חדשנות, ידע וטכנולוגיה, מביא עימו הקלה ופחות פחד בהתמודדות עם הכאבים. במקום שילוב של הרבה תרופות וכדורים לטיפול בכאבים כרוניים, מספיקה טיפה אחת של שמן קנאביס ותחושת ההקלה היא כמעט מיידית. שינוי זה גם מאפשר לרפואה להמשיך ולתת טיפולים שמלווים בכאבים כרוניים לטובת בריאות המטופל כי כעת יש פתרון אחד למספר בעיות.

 

(לא רק) מתחת ללשון

אם חשבתם עד עכשיו שפשר ליטול שמן קנאביס רק מתחת ללשון אתם טועים. גלל מצב הצבירה שללו והריכוזיות הגבוהה של החומרים הפעילים, ניתן בקלות לשלבו במזונות ושתייה. שילוב השמן בתוך שומן בישול אחר (חמאה או שמן קוקוס) יכולים לשמור עם החומרים הפעילים של השמן בשלמותם, לאפשר דרך נטילה יותר נעימה וגם לשמור על השפעה והקלה משמעותית על כאבים כרוניים.

 

חדשנות כחול – לבן

ישראל תמיד הייתה "חממה" לסטארט – אפים, פיתוחים טכנולוגיים, פיתוחים חקלאיים ומה לא. בתוך חידושים אלו ניתן להכניס בקלות את תעשיית הקנאביס הרפואי. האקלים שקיים במדינת ישראל הוא ייחודי לה ותורם רבות לגידול ופיתוח של זנים חדשים. ככל שיש יותר זנים ואיכותם עולה, ניתן להכין מגוון רב של שמנים במינונים שונים כדי להקל על טווח מאוד רחב של כאבים כרוניים.

 

נקי

בניגוד לג'וינטים, אכילים ודרכי צריכה שונות של קנאביס רפואי, שמן קנאביס הוא הטהור ביותר. הוא לא בשלב בתוכו כימיקלים, תחליפי טבק, חומרים קושרי נוזלים או כל דבר אחר. מדובר בהתגלמות טהורה של THC ו – CBD.

 

 

תחליף לתרופות

שימוש בתרופות המכילות בתוכן אופיאודים היה הפתרון המקובל להתמודד עם כאבים כרוניים. בעקבות מחקרים שפורסמו באמצע העשור הנוכחי, מוכח שקנאביס רפואי מזנים מסוימים בכלל, ושמן קנאביס בפרט הוכחו כיעילים יותר מתרופות שונות כמו ויקודין. על זאת ניתן להוסיף שישנם שמנים וזנים ייעודיים שבאמצעות אישור מיוחד והוכחת מצב בריאותי מחייב, ניתן להשיג שמן קנאביס רפואי שנועד להחליף תרופות המכילות אפיאודים. הטבע יודע יותר טוב מכולם. צרכו בזהירות.

 

 

אישה לוקחת תרופה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר