שתלים ביום אחד יתרונות וחסרונות

כאשר אנו מקבלים החלטה אנו צריכים לעשות טבלה של יתרונות וחסרונות בנוגע להחלטה זו.

כך למשל אם אנו מחליטים כי אנו רוצים לעבוד בעבודה כלשהי אנו חייבים להבין מה היתרונות והחסרונות של אותה עבודה וברגע שנבין זאת נוכל להחליט האם לעבוד בעבודה הזאת או לא.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי גם בתחום השתלת השיניים אנו צריכים לקבל החלטה על פי היתרונות והחסרונות של אותה החלטה.

אם כן היתרון של ההשתלה הוא שלא צריך כמו פרוטזה להוציא את השיניים כל הזמן.

לא רק זאת אלא שההחלמה מהשתלה היא מהירה באופן יחסי וההליך עצמו הוא לא מסוכן.

עם זאת, יש לציין כי השתלת שיניים היא לא זולה בדרך כלל וזה חסרון שאנו חייבים לתת עליו את הדעת אם אנו רוצים לבצע השתלה בפה שלנו של שיניים חדשות.

 

האם כדאי לי לבצע השתלת שיניים בחו"ל?

בגלל המחיר של השתלת שיניים יש אנשים אשר שוקלים לבצע השתלה בחו"ל אך אנו חייבים לציין כי זו תהיה טעות קשה לבצע השתלה בחו"ל. עליכם להבין כי קודם כל אם לוקחים בחשבון את עלות הטיסות והמלונות השתלה בחו"ל לא זולה יותר מבארץ. אך חמור מכך אם אתם מבצעים השתלה בחו"ל ויש בה תקלה אתם לא תוכלו לפנות אל הרופא שיתקן זאת מכיוון שהוא יהיה בארץ זרה. לכן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לבצע השתלה בארץ ולא בחו"ל וזה משהו שלא נתון בספק אצל כל מי שרוצה לבצע השתלה ומתלבט בין שתי האופציות של חו"ל וישראל.

 

האם כדאי לי לעשות ביטוח שיניים?

לאחר שדיברנו על השתלת שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות, ועל העלויות הגבוהות שלהן אנו חייבים לשאול את עצמנו האם יש דרך להוריד את עלויות טיפולי השיניים ועדיין לשמור על רמה גבוהה של טיפול לא כמו שיש בטיפולי שיניים בחו"ל? אם כן אנו חייבים לציין כי הדרך הטובה ביותר לצמצם עלויות היא לעשות ביטוח שיניים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אם אתם אוהבי סיכון אזי אתם לא צריכים לעשות ביטוח שיניים בעוד שאם אתם שונאי סיכון כדאי לכם לעשות ביטוח שיניים. אז נכון ביטוח הוא לא דבר זול אך אם סובלים מבעיות שיניים הוא יכול לסייע לכם רבות להוריד את עלויות הטיפול בשיניים שלכם.

 

מדוע לא כדאי לבחור את הרופא הזול ביותר להשתלת שיניים?

אם אתם בוחרים רופא שיניים אנו ממליצים לכם לא לבחור את הרופא הזול ביותר בשוק. אם הרופא לוקח מחירים נמוכים במיוחד זה סימן מבשר רעות על כך שהרופא לא טוב בעבודה שלו. אז אנו לא אומרים לכם לבחור את הרופא היקר ביותר אך בהחלט גם לא לבחור את הרופא הזול ביותר בשוק.

 

שן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר