שתלים לשיניים, השתלת שיניים בנס ציונה אצל ד"ר אבנרי

השתלת שיניים היא פרוצדורה רפואית – דנטלית, שלא פעם אנו זקוקים אליה.

תהליך הטיפול של ההשתלה הוא תהליך מורכב שחשוב להתכונן אליו בצורה הנכונה.

חשוב שתהיו מודעים לאפשרויות השונות שעומדות לפניכם כדי שההשתלה תסתיים בדיוק כמו שאתם רוצים.

אנחנו כאן עם כל המידע שחשוב שתדעו לפני השתלת שיניים.

 

מתי אנו זקוקים להשתלת שיניים?

השתלת שיניים היא תהליך שבמהלכו מושתלים בלסת התקנים שונים שלמעשה מחליפים את השיניים הטבעיות שלנו. בעוד שבגיל צעיר שן שנופלת צומחת מחדש, ברגע שמתחלפות השיניים השן לא יכולה לצמוח במקרה של פגיעה ויש צורך להשתיל שן חדשה. שתלים לשיניים נדרשים במקרה של פגיעה כתוצאה מחבלה, תאונה, או זיהום בשן שהוביל למצב של עקירה.

השתלת שיניים בנס ציונה אצל ד"ר אבנרי הוא הדרך הנכונה לביצוע של התהליך הזה. אבל לפני שאתם ניגשים להשתלה, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו.

 

האם ניתן לטפל בבעיה בדרכים אחרות?

כאמור, במקרים שבהם השן נפגעת כתוצאה מחבלה או תאונה, בדרך כלל אין מנוס אלא מלבצע השתלת שיניים. אולם ישנם מקרים, בעיקר כאשר מדובר בזיהום ופגיעה בשורש השן שבהם ניתן להציל את השן ולמנוע השתלה. לפני שאתם הולכים על השתלה, נסו לבדוק האם ניתן לטפל בשן הטבעית בצורה שתמנע השתלה.

 

סוגי שתלים

סוגי השתלים לשיניים הם רבים, וניתן לבחור בין מגוון רחב של שתלים. בדרך כלל, ככל שהשתל איכותי יותר הוא גם יהיה יקר יותר, וחשוב לדעת שתהליך השתלת שיניים יכול להיות תהליך לא זול. חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם לגבי בחירת השתלים, ונסו להבין ממנו מה השתל הנכון למקרה שלכם. על אף המחיר הגבוה זכרו שהשיניים שלכם חשובות יותר מהכל.

 

רופא מנתח

השתלת שיניים היא תהליך רפואי מורכב, וככזה יש להתייחס אליו בכובד ראש. בדקו היטב מי הרופא שאצלו אתם מקבלים את טיפולי השיניים כדי שתהיו בטוחים שהתהליך יעבור עליכם בצורה הפשוטה ביותר. תהליך השתלת שיניים דורש רמה מקצועית גבוהה במיוחד ודיוק רב ולכן חשוב לברר היטב לפני שבוחרים רופא לביצוע של השתלת שיניים.

 

מה כולל תהליך של השתלת שיניים?

לאחר בדיקה ראשונית שבה הרופא יחליט שאתם אכן זקוקים להשתלה, תגיעו אל הרופא לבדיקה שבה הוא ייקח את הצורה המדויקת של השן על מנת לייצר שן מתאימה להשתלה. לאחר שהשן המלאכותית תהיה מוכנה תוזמנו לביצוע של ההשתלה. לאחר מכן הרופא ייתן לשן שלכם תקופה להיטמע בצורה טובה וייקבע לכם ביקורת כעבור זמן מה כדי לוודא שההשתלה הצליחה.

 

לסיכום

השתלת שיניים היא תהליך רפואי – דנטלי מורכב וחשוב לבצע אותה אצל רופא מומחה. להשתלת שיניים יש 4 שלבים, כאשר בסופו של דבר הרופא אמור לוודא שהשן המושתלת שלכם נטמעה כראוי בלסת. הקפידו על בחירה של רופא שיניים מנוסה.

שיניים קדמיות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר