איך מאחסנים קנאביס רפואי

צרכני קנאביס רפואי חייבים לדעת כיצד לאחסן אותו בצורה נכונה, על מנת לשמור על האפקטיביות ועל הטריות של הצמח. בנוסף, אחסון ראוי תורם למשך הזמן שבו ניתן לצרוך את הקנאביס על פי המרשם ובלי שהתועלת תיפגע.

 

החשיבות של אחסון קנאביס רפואי

כאשר לאדם יש גישה חוקית לקנאביס רפואי, עליו לדעת איך לאחסן אותו בצורה נכונה. הסיבה לכך היא שאחסון נכון עוזר לשמור על איכותו ועוצמתו של החומר וגם מבטיח שימוש בטוח.

החשיבות של אחסון קנאביס רפואי

מהי הטמפרטורה המתאימה?

אחסון קנאביס רפואי של GreenPharma למשל אינו מסובך, אך דורש ידע בסיסי. ראשית, יש לאחסן קנאביס רפואי במקום קריר וחשוך. חום, אור ולחות הם הגורמים העיקריים שיכולים לפגוע באיכות הקנאביס. בחשיפה ליסודות אלו, התרכובות הפעילות בקנאביס, כמו THC ו-CBD, עלולות להתפרק, וכתוצאה מכך המוצר יהיה פחות יעיל.

הטמפרטורה האידיאלית לאחסון קנאביס היא מעט מתחת לטמפרטורת החדר. לשמור אותו בארון שלא מגיע אליו חום זה בדרך כלל מקום טוב. הימנעו מאחסנה בקרבת מכשירי חשמל המפיצים חום או באזורים המקבלים אור שמש ישיר, כגון אדן חלון.

 

איפה מאחסנים את הקנאביס?

סוג המיכל המשמש לאחסון קנאביס רפואי יכול גם להשפיע על אורך חייו. מיכלים אטומים הם הבחירה הטובה ביותר. מיכלים אלה מרחיקים אוויר, מה שעוזר לשמור על רמת הלחות של הקנאביס. אם הקנאביס מתייבש מדי, הוא עלול להיות חריף ולאבד את טעמו. לעומת זאת, אם הוא נהיה לח מדי, הוא עלול לפתח עובש או טחב, שעלולים להזיק בשאיפה. בפועל, צנצנות זכוכית עם אטימה טובה משמשות בדרך כלל לאחסון קנאביס.

מהי רמת הלחות המתאימה?

שמירה על רמת הלחות הנכונה חשובה לשמירה על איכות הקנאביס הרפואי. טווח הלחות האידיאלי לאחסון קנאביס הוא בין 59% ל-63% לחות יחסית (RH). חבילות מיוחדות, המכונות לעתים קרובות חבילות לחות, יכולות להיות ממוקמות במיכל האחסון כדי לעזור לווסת את רמת הלחות. חבילות אלו משחררות או סופגות לחות לפי הצורך כדי לשמור על הלחות האופטימלית.

 

מה לגבי אחסון בטיחותי?

בטיחות היא היבט קריטי באחסון קנאביס רפואי, במיוחד עבור אלה החיים עם ילדים, חיות מחמד או אנשים שלא אמורה להיות להם גישה לחומר. אחסנו תמיד קנאביס רפואי במקום מאובטח, הרחק מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד. חלק מהאנשים בוחרים בקופסאות אחסון הניתנות לנעילה או במארזים שתוכננו במיוחד למטרת אחסון מאובטח של קנאביס.

 

לכמה זמן אפשר לאחסן קנאביס?

בעוד שקנאביס רפואי המאוחסן כהלכה יכול לשמור על עוצמתו לאורך זמן, העמידות שלו כמובן אף פעם לא יכולה להימשך לנצח. למעשה, התרכובות הפעילות בקנאביס יתפרקו גם אם יאוחסנו בתנאים אידיאליים. לכן כהנחיה כללית, עדיף להשתמש בקנאביס רפואי בתוך שנה אחת מרגע הרכישה, שכן זה הזמן שבו הוא יהיה הכי יעיל.

איך מאחסנים קנאביס רפואי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר