ציפוי חרסינה לשיניים – המדריך המקוצר

מאז ומתמיד חלמתם על החיוך המושלם? על היכולת לתת לעצמכם לחייך ולצחוק ללא מעצורים, לא משנה מה? אם תמיד רציתם להרגיש כך אך מבנה או גנטיקת השיניים שלכם לא איפשרו זאת – יש פתרון מושלם עבורכם. במאמר זה נספר לכם הכל על ציפויי חרסינה לשיניים. 

 

להעניק לעצמכם את החיוך שמגיע לכם

בטח קרה לכם לא מעט שהסתובבתם ברחוב, צפיתם בסרט, ישבתם בפגישת עבודה או פשוט פגשתם מישהו שיש לו את החיוך המושלם. חיוך גדול ורחב, עם שיניים במראה בריא ובוהק, ישרות, סימטריות, יפות ואסתטיות. תמיד כשאנו נתקלים במישהו כזה אנו מבינים כמה אנחנו היינו רוצים חיוך מושלם גם עבור עצמנו. ובכן, עם הטכנולוגיה של היום – ניתן לעשות זאת, ללא כאבים ובאופן מהיר ואפקטיבי מאוד.

להעניק לעצמכם את החיוך שמגיע לכם 

טיפולים מתקדמים לאסתטיקת פה מושלמת

כאמור, כיום תחום רפואת השיניים בכלל ואסתטיקת הפה בפרט מלא בטיפולים חדשניים ומוצלחים שמחוללים מהפכים מדהימים בחלל הפה של מטופלים רבים. לא משנה באיזה מצב השיניים שלכם נמצאות כרגע, גם אתם יכולים לקבל את החיוך המושלם שיסב לכם גאווה ואושר. אחד מהטיפולים הללו הוא ציפוי חרסינה לשיניים.

טיפולים מתקדמים לאסתטיקת פה מושלמת 

ציפוי חרסינה לשיניים – הפתרון המושלם עבורכם

ציפויי חרסינה לשיניים הוא תהליך פופולארי ואפקטיבי מאוד, הנעשה בידי מומחים במרפאות שיניים בכל העולם. מה חשוב שתדעו לגביו? להלן מדריך מקוצר:

 

איך מתחילים

כאשר אתם מעוניינים לעבור טיפול כמו ציפוי שיניים, חשוב מאוד להגיע אל מומחה בתחום כמו ד״ר אבידן לרון מומחה לשיקום הפה. מומחה שכזה יוכל לשבת איתכם לפגישת ייעוץ מעמיקה, להבין בדיוק מה אתם מחפשים, לבצע הערכת מצב על השיניים שלכם, לסמן את נקודות התורפה ולהציע לכם את הפתרונות הכי אפקטיביים שיש, עם סוג הציפוי שמתאים בדיוק למצב שלכם. במקרים מסוימים תצטרכו הכנה לציפוי חרסינה, שהוא תהליך פשוט ומהיר ללא שום כאב.

 

מה יקרה בתהליך

במהלך ציפוי השיניים, אתם תשכבו לכם בנוחות על מיטת הטיפולים ותעבירו את הזמן בנעימים בזמן שהרופא המומחה שבחרתם יצפה כל שן ושן בעלה דקיק דמוי חרסינה, וידאג לגרום לכל שן להיראות לא פחות ממושלמת. בטיפול תוכלו לשדרג כל שן, במידה והיא שבורה או חסר בה חלק, היא צהובה או מצהיבה, מוכתמת, יש בינה לבין השכנות שלה רווח לא אסתטי, או שהיא קצרה באופן לא פרופורציונלי והייתם רוצים לקבל מראה ארוך יותר עבורה.

 

מה יקרה ביום שאחרי

אחרי טיפול בציפוי חרסינה לשיניים, אתם תסתובבו בעולם כמו אנשים חדשים. יהיה לכם את הביטחון העצמי לחייך לכל עובר ושב, לחשוף שיניים שנראות מושלם, לצחוק עם כל הלב וליהנות ממראה אסתטי ויפה בכל תמונה.

 

לסיכום

ציפוי שיניים מחרסינה הינו תהליך חדשני המעניק תוצאות מדהימות, ללא כאב או אי נוחות. חשוב לבצע אותו במרפאה מומחית עם ניסיון רב בתחום, ולקבל את החיוך שתמיד חלמתם עליו.

ציפוי חרסינה לשיניים - המדריך המקוצר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר