לגוף ולנשמה – מה ששיאצו יכול לעשות בשבילך!

אם עדיין לא התנסיתם בטיפולי שיאצו, כדאי לכם למהר! לפני שנצלול לכל הפרטים הקטנים כמו מאיפה הגיע השיאצו? מה הם התרומות שלו? והאם כל אחד יכול עשות טיפול שיאצו? חשוב שתדעו שהחל מהטיפול הראשון תתמכרו למגע של המטפל או המטפלת שלכם ולא רק, גם לאחר הטיפול ההרגשה העילאית תלווה אתכם כמה ימים לאחר מכן. 

 

מה בכלל זה בכלל הטיפול שיאצו?

טיפולי השיאצו הגיעו אלינו מהמזרח הרחוק למעשה מהרפואה הסינית מתוך ההנחה שאנרגיית החיים עוברת דרך "שבילים" שנמצאים אצלנו בגוף דרך העורקים והורידים שבגוף. זרימת החיים הכוונה היא לצ'י ומכאן בעצם המילה – שיאצו.

אם כן, בכל מגע שהמטפל או המטפלת שלכם נוגעים בכם, אשר לא מדובר במגע רגיל, אלא במקומות ספציפיים, הם יחדירו בכם אנרגיה חדשה. למעשה, על פי הרפואה הסינית, שיאצו אמור לטפל בכל מיני תופעות דלקתיות, בעיות שרירים, בעיות בעצמות, לאחר פציעות שונות ואפילו כדי להפיג מצבי לחץ.

לגוף ולנשמה

איך טיפול שיאצו מתבצע?

לאחר שיחה עם המטפל או המטפלת הנבחרים, אשר ישאלו אתכם שאלות מכוונות כדי להכיר אתכם, מה כואב לכם, האם נפצעתם בעבר, האם עברתם תהליכים רפואיים כאלה ואחרים ואם כן אז מה בדיוק ועוד שאלות כדי להבין על אילו אזורים הם יעבדו.

המטופלים שוכבים על מיטת טיפולים נוחה ומרופדת, פעם שוכבים על הגב ופעם שוכבים על הבטן, תלוי באזור הטיפול. המטפל/ת יתחילו לגעת בכם ויבקשו מכם להגיד להם האם המגע באזור מסוים, מכאיב או לא נעים. זמן הטיפול אצל מבוגרים אורך כ- 45 דקות. זמן הטיפול אצל ילדים אורך כ- 30 דקות.

 

מה עלינו לדעת לפני הטיפול?

הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת לפני הטיפול הוא מי הוא, או מי היא המטפל/ת שתגיעו אליהם. חשוב שאלו יהיו אנשי מקצוע מומחים בתחום כדי שחלילה לא יגרמו לכם נזקים שונים. לכן, תשאלו שאלות, כמה זמן הם מטפלים, מה הניסיון שלהם ועוד.

חוץ מהמטפלים, כדאי לכם לדעת ששיאצו הוא אחד הטיפולים היותר מומלצים והכי מבוקשים שיש היום. לפרטים נוספים על טיפול שיאצו מקצועי לחצו כאן וגם לקריאה נוספת שתיתן ידע נוסף רגע לפני הטיפול המושלם.

לגוף ולנשמה

לסיכום, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשכב ולהרגיש את עוצמת החיים זורמת בכם

זאת אולי נשמעת קלישאה אבל זה לא. טיפולי שיאצו עוזרים להרבה מאוד אנשים עם בעיות בריאותיות שונות. בגלל שטיפול שיאצו עובד עם עיקרון של הכנסת עוצמה בנתיבים מסוימים בגוף, הגוף ממשיך להגיב לטיפול כמה ימים קדימה לאחר מכן.

בנוסף, חשוב לציין שגם אם אינכם סובלים מבעיה בריאותית, ההמלצה היא להגיע לטיפול מרגע שכזה אחת לשלושה שבועות כדי לשמר את האנרגיה שבגוף ואת תחושת החיוניות של הגוף.

לגוף ולנשמה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר