אתם סובלים מדיכאון? הכירו 5 דרכים שיעזרו לכם לצאת מזה

בעולם המודרני, תופעת הדיכאון הופכת לצערנו נפוצה יותר ויותר. הלחץ שבו אנו נתונים לעיתים מבחינת קריירה, כסף ומצב מדיני עלול לגרום לכל אחד ואחת מאיתנו לדיכאון. גורם נוסף לדיכאון יכול להיות גם מזג האוויר או אירוע מצער שעברנו. כמובן, ישנם מספר דרכים שניתן בעזרתן להתמודד עם הדיכאון. במאמר זה נציע לכם חמש דרכים שונות שיכולות לעזור בהתמודדות וטיפול בדיכאון.

 

פעילות גופנית

פעילות גופנית ידועה כמומלצת באופן כללי לאדם. היא מסייעת לשמירה על אורח חיים בריא ועוזרת למי שמעוניין להפחית במשקל או לחזק את הגוף ולבנות שרירים. בנוסף, פעילות גופנית יכולה לעזור בשיפור מצב הרוח. בעת פעילות גופנית משתחרר בגוף הורמון האנדורפין המסייע בשיפור מצב הרוח. לכן, פעילות גופנית של אפילו מספר דקות ביום בלבד, יכולה לסייע בהתמודדות עם דיכאון.

תרגיל כדי להילחם בדיכאון

תזונה מאוזנת

תזונה מאוזנת גם היא מומלצת לכל אחד ואחת מאיתנו בלי קשר להתמודדות עם דיכאון. יחד עם זאת, אכילת מזונות עשירים באנטיאוקסידנטים כגון, פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולים להפחית רמות לחץ בגוף ובכך לסייע בהתמודדות עם דיכאון. בנוסף, הימנעות מצריכה מופרזת של משקאות ממותקים, בשר אדום או שומן טרנס יכולים גם לסייע בהפחתות רמות של דיכאון וחרדה בגוף.

 

ייעוץ פסיכולוגי

אופציה המערבת התערבות של גורם מקצועי יותר להתמודדות עם דיכאון היא ייעוץ פסיכולוגי. לעיתים שיחות עם איש מקצועי, נטול שיפוטיות ואובייקטיבי, יכולות לעזור לנו להתמודד עם הגורמים לתחושת הדיכאון ובכך לעזור לנו להתמודד עם הגורמים ולחזק את עצמינו מולם.

 

טיפול תרופתי

לעיתים, הדיכאון חזק מאוד ולכן פרט לייעוץ פסיכולוגי והקפדה על תזונה ופעילות גופנית, יש הנעזרים בתרופות נוגדות דיכאון. תרופות כמו ציפרלקס, פרוזק וקלונקס מוכרות לרובינו ומסייעות לרבים להתמודד עם חדרה ודיכאון ובשיפור מצב הרוח. תרופות אלו מסייעות בשינוי האופן בו המוח מייצר כימיקלים שונים המשפיעים על מצבי הרוח שלנו.

 

קטמין

טיפול קטמין בדיכאון הוא טיפול יחסית חדש מהשנים האחרונות. קטמין הינו סם הרדמה, אשר בניגוד לסמי הרדמה אחרים אינו מדכא נשימה או את מערכת הדם במטופלים. בעשרים השנים האחרונות התגלה כי השימוש בקטמין מפחית תופעות ותסמינים של דיכאון וחדרה. המטופלים בקטמין מדווחים על שיפור במצב הרוח, היכולת להיות חברותיים יותר ועל שיפור התפקוד במקום העבודה.

הטיפול בקטמין הנעשה על ידי החדרת קטמין באמצעות עירוי לגוף המטופל מאפשר ניצול של מאה אחוזים מהתרופה ובכך מעלה את שיעור ההצלחה של הטיפול בהפחתת ואף מניעת הדיכאון. במרפאת קטמיינד העוסקת בטיפול בקטמין, ניתן לקבל את התרופה באמצעות עירוי. באתר המרפאה ניתן לקרוא מידע נוסף על התרופה ואופן הטיפול. המרפאה מציעה סדרה של שישה עירויי קטמין על מנת להגיע לתוצאות משמעותיות ועמידות לאורך זמן.

החדרת קטמין באמצעות עירוי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר