שלוש שיטות לטיפול בהפרעות קשב וריכוז

הילד שלכם מתקשה להקשיב בשיעור? זז ונע ללא הפסקה? קופץ מדבר לדבר בלי לסיים שום משימה? יכול להיות שהוא סובל מהפרעת קשב וריכוז. הכירו את מרפאת באלאנס בגני תקווה אשר מציעה מגוון טיפולים באוירה קשובה ומכילה כדי להעניק לילד כלים כיצד להתמודד עם תופעות ההפרעה ולתת לכם ההורים את הידע כיצד לעזור לו. 

 

מרפאת באלאנס

Balance – מרפאה לאבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז הוקמה בגני תקווה על ידי רופאת ילדים בכירה עם נסיון עשיר והתמחות בהפרעת קשב וריכוז. המרפאה מאמינה בגישה ההוליסטית אשר רואה בילד כמכלול של רגשות, תחושות וחוויות אשר כולן יחדיו מעצבות את אישיותו ואת עולמו הרגשי. המרפאה מעניקה הן לילד והן להוריו כלים להתמודדות עם ההפרעה על מנת להצליח בלימודים, לשפר את הקשב ולהגיע להישגים.

 

הפרעת קשב וריכוז

הפרעת קשב וריכוז או ADHD Attention Deficit Hyperactivity Disorder

הינה הפרעה ניורו התפתחותית אשר גורמת לקשיים בריכוז ובקשב, פיזור ואובדן חפצים, קושי להתמיד במשימות ולסיים אותן, תנועתיות רבה וחוסר מנוחה, קושי לשבת במקום אחד זמן רב ולעיתים גם מזג אימפולסיבי ופעולה לפני מחשבה.

ילדים אשר סבלו מן התופעה יגדלו להיות מבוגרים הסובלים מן התופעה, ואף כי בגיל בוגר התנועתיות פוחתת, קשיי הארגון והריכוז עדיין יהיו קיימים. ד"ר שרון צחורי מומחית לאבחון וטיפול הפרעת קשב וריכוז מציעה לכם כלים להתמודדות עם התופעה גם בגיל מבוגר.

מרפאת איזון

שלוש שיטות לטיפול בהפרעת קשב וריכוז

כל ילד הוא עולם ומלואו, וטיפול שמתאים לילד אחד לא בהכרח יתאים לילד אחר. להלן שלוש שיטות בהן ניתן לטפל בכל ילד בנפרד, וכמובן שניתן גם לשלב שיטות למקסום ההצלחה:

  1. טיפול התנהגותי – ישנם ילדים המסוגלים להגיע להישגים גבוהים במיוחד לאחר טיפול התנהגותי אשר ישפרו משמעותית את יחסיו עם עצמו, עם משפחתו, ועם חבריו לכיתה.
  2. טיפול רגשי –     ילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז עשויים לסבול גם מדימוי עצמי נמוך וערך עצמי נמוך. חיזוק פנימי רגשי יכול לתת להם את הכוח להתמודד עם ההפרעה ביתר קלות.
  3. טיפול תרופתי – בוודאי כבר שמעתם אודות הריטלין ונגזרותיו, התרופה המזוהה ביותר עם הפרעות הקשב והריכוז. לא כל מי שסובל מן התופעה זקוק לריטלין, לעיתים ביופידבק ואימון יכולים גם הם לסייע במידה רבה. אך אין ספק שהתוצאות מדברות בשם עצמן, הכדור עוזר לריכוז ובמיוחד לקראת מבחנים חשובים, ולכן הוא עדיין חלק מהטיפול במידה ותהיו מעוניינים בכך.

 

לסיכום

ד"ר שרון צחורי הינה רופאת ילדים בכירה, מומחית להפרעות קשב וריכוז, אשר מנהלת את מרפאת באלאנס בגני תקווה. המרפאה מציעה הן לילד והן להורים כלים להתמודדות עם הפרעת הקשב והריכוז על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מהצלחה בלימודים, בתחום החברתי ולהגיע להישגים.

רופא ADHD מטפל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר